Inlägg från: Anonym (What she said!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (What she said!)

Min man tycker att jag ska gå ner i vikt, är så trött på det!! (Jag är inte tjock)

Anonym (Fyfan) skrev 2018-04-04 07:00:07 följande:

Tycker du ska lämna honom omgående.. Då kommer du känna dig 80kg lättare! Vilket jävla as.

!!!

Hoppas verkligen inte att du ger honom sex när han beter sig så!
    Anonym (det är inte värt det) skrev 2018-04-04 09:47:45 följande:

Jag hade det precis likadant med min man. Jag var så nöjd med mig själv och min kropp, tränade och vägde för mig lagom utan att vara supersmal för det mår jag inte bra av. Men det kändes som jag aldrig dög för honom. 

Jag kunde göra mig jättefin när vi skulle gå ut och han sade aldrig att jag var fin. Var vi på en badstrand så kollade han in andra tjejer (som var supersmala). Har också alltid fått komplimanger av alla och vet att jag duger både på in- och utsidan men han fick mig att aldrig känna att jag dög för honom och vi hade också problem att kommunicera. Ville jag prata om allvarliga saker så var jag en dramaqueen osv. Jag kände att jag orkade inte längre så jag flyttade i från honom för några månader sedan och känner att jag sakta men säkert börjar må bättre i mig själv. 

Man vill ju bli älskad för mer än att bara vara en supersmal modellkropp. Det är ett så ytligt och förnedrande sätt att se på sin partner. Som att köpa en fin bil som ska vara perfekt hela tiden. 

Bra att du gjort slut och börjar få tillbaka självkänslan!

Dessa män, beter de sig såhär från början eller är det något som kommer fram med tiden?
    Anonym (Normalviktig) skrev 2018-04-04 07:16:16 följande:
    Shit, du är ju skitsnygg!! Blir jätteavundsjuk nu ju! Ta med din sämre hälft till optikern för fan!
    Anonym (What she said!) skrev 2018-04-04 11:57:31 följande:

Shit, du är ju skitsnygg!! Blir jätteavundsjuk nu ju! Ta med din sämre hälft till optikern för fan!

Kan du inte slänga upp en bild på hans kropp?

Och gå INTE ner i vikt, du har en modellkropp och är PERFEKT! Då hade du sett ut som jag, ohälsosamt benrangel, (som alltid fryser och aldrig har nån ork) knotor som sticker ut överallt, inga bröst (och rumpa, vad är det?) nä jag är fett avundsjuk på dig TS! Varje gång han nämner nåt om vikt så säg -visst, den dagen du ser ut som Chris!
    Anonym (Mia) skrev 2018-04-05 10:28:10 följande:

Jag är kanske tjatig här men jag fattar fortfarande inte- du är nöjd med din fina kropp när du ser i spegeln. Med all rätt. Varför gick du nyligen ner 5 kg då, var hungrig frös och mådde piss? Jag förstår verkligen inte.

Det undrar jag med, påverkade han dig till det?

Jag saknar fortfarande en bild på hans kroppshydda! ;)

Svar på tråden Min man tycker att jag ska gå ner i vikt, är så trött på det!! (Jag är inte tjock)