Beräknat september! Följas?:D
Hej! Är gravid med mitt andra barn med bf 27/9. Min dotter fyllde ett i februari. Denna graviditet var inte planerad, men vi är såklart jätteglada ändå! Vi har rul den 3/5 och vi kommer ta reda på kön den här gången också. Har en känsla i mig som säger pojke, men trodde att dottern också var pojke till att börja med. Så litar inte på magkänslan, haha! Denna graviditet är så annorlunda, har inte tid att tänka på den knappt. Har inte tagit en enda magbild än och glömmer vilken vecka jag är i osv. Och så oroar jag mig lite för hur det kommer gå med två barn. Hur man ska kunna älska och ge båda barnen lika mycket uppmärksamhet. Längtar så tills jag börjar känna bebisen! Kände svagt med dottern första gången i 18+0. Är i vecka 15+0 idag och det sägs ju att man känner tidigare som omföderska, så väntar med spänning!
Otit, känner igen mig extremt mycket i det du skriver! Jag blev oväntat gravid, dottern kom till genom ivf och nu gick det på egen hand. Vi trodde inte att det kunde ske.
Dottern fyllde ett i november och jag har bf 28 el 30:e september. Fått olika bud!
Det går i ett med dottern så har knappt tid att tänka på att jag är gravid. Fick kolla efter vilken vecka jag var i nu och jag var en vecka längre än jag trodde!
Funderar också mycket på hur det ska gå med två barn. Vi har det så extremt bra nu och är så bortskämda med att dottern alltid har sovit helt galet bra. Tänk om det blir tvärtom nu? Men en kompis sa att man vänjer sig fort att ha två barn och man tänker inte på hur man hade det innan. Tror det kan stämma men man tänker ju ändå mycket på det.