Nu ska du få seriösa tips och jag ska ärligt säga att jag skulle inte vilja vara i din sitts.
Min bakgrund är att jag är hetro och har varit en riktig macho kvinnokar som älskar ge henne klimax efter klimax när jag härjade som mest. Men mitt ex satte på mej i baken med en bra dildo och blev så grymmt förvånad över hur skönt det var. Fullt kaos blev det i mitt huvud av bögnoja och annat men trots att jag ser mej än som hetro ar jag via kontaktsajt tagit steget att träffa några män för jag har blivet helt besatt av att få någon som pumpar in i min kropp vilket ger mej helt nya och fantastiska orgasmer flera gånger. För 3 år sedan skulle detta vara mentalt otänkbart och kräva hårt slag i huvet. Ja jag vet att några av er killar fnyser nu eller kommer med patetiska kommentarer här
Men nu över till mina tips.
Din njutning först.
Har du överskottshud tycker jag definitivt att det borde opereras bort. Att runka dej känns fattigt och för din njutning ska du definitivt utforska div leksaker som magic vand vibrator, panasonic vibrator, elektrisk tens med metallstav att föra in i urinrör, kraftigt vibrerande dildo som funkar bra på snorre.
Men det mest fantastiska för dej vore att utnyttja den fantastiska njutning analen har på båda könen. Men jag måste ändå belysa att det måste göras på rätt sätt med rätt dildo för att det ska bli både skonsamt för att inte skrämma dej men samtidigt tillräckligt rejält för att du ska fatta hur skönt det är. Jag har massa tips här men dom spar vi till senare. Din fru om hon är förnuftig är öppensinnig för detta och hon kan med dildo o strapon göra det fantastiskt för dej.
Hennes njutning nu.
Jag antar att du inte kan få medicinsk hjälp för att få kuken att växa och min erfarenhet är att storleken visst är viktig för att få en kvinna el man till högre njutning ihop med teknik, kinky fantasier mm.
När jag blir påsatt upplever jag normalstora kukar som för små, mjuka, skonsamma och ger inte samma stimulans som mina härliga dildos. Min ex tjej gav jag vaginala orgasmer med min ca 17cm kuk men jag älskade att knulla henne med rejäla ådriga dildos och hon fick makalösa orgasmer då.
Därför kan du med strapon o leksaker ge henne orgasmer värre än älskaren klarar och förhoppningsvis kan även hon tan den i sin bak plus DP.
Skriv till mej m du vill ha mer tips om detaljerna.