• pissnisse

micro snopp

mitt dilemma är att min snopp är så liten som 2 cm vid stånd så när vissa pratar om att ni har 12-13cm så skulle jag vara jätte nöjd !
    fast min fru tycker det också är för litet så hon har en älskare nu sen många år tillbaka som jag godkänt och jag har inget att säga till om för hon bestämmer och runkar av min när det behövs!

• Svar på tråden micro snopp
  • pissnisse

får väl flytta till Asien då!!!

• Anonym (Hmm)

Så - 2 cm snopp o 18 cm förhud???
    Hyr ut ett rum och tjäna ett par spänn!
    Hur ser det ut om du drar tillbaka förhuden? Som en piltavla?? En massa ringar och ett bulls-eye i mitten??
    Troll!!!!

• Mr jonsson

Nu ska du få seriösa tips och jag ska ärligt säga att jag skulle inte vilja vara i din sitts.

Min bakgrund är att jag är hetro och har varit en riktig macho kvinnokar som älskar ge henne klimax efter klimax när jag härjade som mest. Men mitt ex satte på mej i baken med en bra dildo och blev så grymmt förvånad över hur skönt det var. Fullt kaos blev det i mitt huvud av bögnoja och annat men trots att jag ser mej än som hetro ar jag via kontaktsajt tagit steget att träffa några män för jag har blivet helt besatt av att få någon som pumpar in i min kropp vilket ger mej helt nya och fantastiska orgasmer flera gånger. För 3 år sedan skulle detta vara mentalt otänkbart och kräva hårt slag i huvet. Ja jag vet att några av er killar fnyser nu eller kommer med patetiska kommentarer här

Men nu över till mina tips.

Din njutning först.

Har du överskottshud tycker jag definitivt att det borde opereras bort. Att runka dej känns fattigt och för din njutning ska du definitivt utforska div leksaker som magic vand vibrator, panasonic vibrator, elektrisk tens med metallstav att föra in i urinrör, kraftigt vibrerande dildo som funkar bra på snorre.

Men det mest fantastiska för dej vore att utnyttja den fantastiska njutning analen har på båda könen. Men jag måste ändå belysa att det måste göras på rätt sätt med rätt dildo för att det ska bli både skonsamt för att inte skrämma dej men samtidigt tillräckligt rejält för att du ska fatta hur skönt det är. Jag har massa tips här men dom spar vi till senare. Din fru om hon är förnuftig är öppensinnig för detta och hon kan med dildo o strapon göra det fantastiskt för dej.

Hennes njutning nu.

Jag antar att du inte kan få medicinsk hjälp för att få kuken att växa och min erfarenhet är att storleken visst är viktig för att få en kvinna el man till högre njutning ihop med teknik, kinky fantasier mm.

När jag blir påsatt upplever jag normalstora kukar som för små, mjuka, skonsamma och ger inte samma stimulans som mina härliga dildos. Min ex tjej gav jag vaginala orgasmer med min ca 17cm kuk men jag älskade att knulla henne med rejäla ådriga dildos och hon fick makalösa orgasmer då.

Därför kan du med strapon o leksaker ge henne orgasmer värre än älskaren klarar och förhoppningsvis kan även hon tan den i sin bak plus DP.

Skriv till mej m du vill ha mer tips om detaljerna.

• pissnisse

Min fru vill ha äkta vara och inte nån dildo som jag kör dessutom så ger hennes
    älskare henne 10-15 fontänorgasmer varje gång och sprutar alltid 2ggr själv!
    själv har hon aldrig fått orgasm när jag försökt.

Om det finns några mulliga storbystade kvinnor som läser det här så undrar
    jag vad ni skulle göra med en man med så liten Micro penis?
    Att tillägga så är min fru mullig och storbystad.

• Anonym (M)
    pissnisse skrev 2018-04-10 16:38:16 följande:

Min fru vill ha äkta vara och inte nån dildo som jag kör dessutom så ger hennes

älskare henne 10-15 fontänorgasmer varje gång och sprutar alltid 2ggr själv!

själv har hon aldrig fått orgasm när jag försökt.

Om det finns några mulliga storbystade kvinnor som läser det här så undrar

jag vad ni skulle göra med en man med så liten Micro penis?

Att tillägga så är min fru mullig och storbystad.

Beviset på att du är troll kom just där. Fontänorgasm kan man få 1-2gånger, sen är man helt jävla slut och klarar inte mer.

Men ta henne i naveln vettja!
  • pissnisse

Hon får så många orgasmer och han sprutar alltid 2gg

• pissnisse

Troll??? Fattar inte vad du menar!

• pissnisse

Ni kvinnor brukar ju vara ärliga och förnufftiga så så vad skulle ni göra om jag var eran?????

• Anonym (M)
    pissnisse skrev 2018-04-10 17:31:50 följande:

Ni kvinnor brukar ju vara ärliga och förnufftiga så så vad skulle ni göra om jag var eran?????

Skulle jag upptäcka en microsnopp skulle jag inte ens inleda nått. Gå o göm dig under den sten du kom ifrån, glöm inte o ta med dig svansen.
  • Mr jonsson

Ditt svar på mitt inlägg får mej också misstro dej.

Tack för att du slösade min tid jag la ner på en person som jag verkligen behövde hjälp.

• pissnisse

Var ju inte vad jag behövde höra men vad ska jag göra då?
    Behöver ju råd och hjälp mina vänner!!!

• Anonym (M)
    pissnisse skrev 2018-04-10 18:19:47 följande:

Var ju inte vad jag behövde höra men vad ska jag göra då?

Behöver ju råd och hjälp mina vänner!!!

Du måste ha ett tråkigt liv som fortsätter att försöka trigga i en tråd där du för längesen är genomskådad. Krake.
  • pissnisse

Vadå genomskådad??? Mitt sexliv är inget roligt ska du veta och är precis som jag skriver. Min fru älskar med en annan man och jag har ingen och blir jätte avis.
    Men tack för visat intresse! Får logga ut härifrån och acceptera era svar.
    Ett liv kan var hur konstigt som helst så att ingen tror på en!!!

• Anonym (Oj då.)

Tyvärr så tror jag att folk har svårt att sätta in i din situation. För den är så långt ifrån sin egna värld. Själv har jag 2cm i slak form men 14 i stånd. Men känner till folk som har mindre. Ingen av dom är lycklig. Vet ej vad man kan göra. För det är sådant komplex så man talar inte om det äns.

• Anonym (M)
    Anonym (Oj då.) skrev 2018-04-11 05:26:19 följande:

Tyvärr så tror jag att folk har svårt att sätta in i din situation. För den är så långt ifrån sin egna värld. Själv har jag 2cm i slak form men 14 i stånd. Men känner till folk som har mindre. Ingen av dom är lycklig. Vet ej vad man kan göra. För det är sådant komplex så man talar inte om det äns.

Om du kollar hans svar ser du klart och tydligt att han inte är seriös. Han fick ordentlig hjälp längre upp men hade inget intresse av det.
  • Mr jonsson
    Anonym (M) skrev 2018-04-11 05:57:47 följande:

Om du kollar hans svar ser du klart och tydligt att han inte är seriös. Han fick ordentlig hjälp längre upp men hade inget intresse av det.

Exakt . hans avspisning av min hjälp i kombination att kärringen får 12 sprutorgasmer mm luktar fejk lång väg.
Svar på tråden micro snopp