• pissnisse

micro snopp

mitt dilemma är att min snopp är så liten som 2 cm vid stånd så när vissa pratar om att ni har 12-13cm så skulle jag vara jätte nöjd !
    fast min fru tycker det också är för litet så hon har en älskare nu sen många år tillbaka som jag godkänt och jag har inget att säga till om för hon bestämmer och runkar av min när det behövs!

• Svar på tråden micro snopp
  • Anonym (Troligen)
    Queennr1 skrev 2018-04-07 23:07:47 följande:

Använder du pincett då?

Och mikroskop?
  • pissnisse

Nä ingen pinsett men jag har  massa förhud ca 18cm långt så det kan man hålla
    i och skaka. min fru tycker det är äckligt och ser löjligt ut men gör det ändå.
    finns det kvinnor som tycker om sådana små snoppar?

• Anonym (M)

Väldigt svårt o tro nån kvinna tänder på de. Längdbegränsningen gör liksom att de tar imot blygdläpparna innan du ens är inne :D

• pissnisse

vad ska man göra då? min fru knullar med sin älskare och jag får inte knulla alls bara titta på filmen hon filmat med sin älskare.

• Anonym (M)

Var glad över de lilla :D

• pissnisse

är tyvärr inte mycket att vara glad över. vet inte vad jag ska hitta på.

• Anonym (..)

Finns de med micropenis som blivit hjälpta av att ta testosteron.
    Är det här något du någonsin har utrett eller diskuterat med en läkare?

• pissnisse

nej men det är svårt att öka längden när den redan är så liten i från början läste
    jag på nätet för ett tag sen. en kvinna behöver väl känna att det känns där nere
    och det är väl fler centimeter än vad jag har. vart den gränsen går vet inte jag.

• Anonym (M)
    pissnisse skrev 2018-04-08 18:06:23 följande:

är tyvärr inte mycket att vara glad över. vet inte vad jag ska hitta på.

Du kan trösta dig med att i Asien är det av nån konstig anledning mer regel än undantag med "microsnoppar". Likväl som killar från Afrika av nån anledning ofta är utrustade med huuuuuge slongs.
Svar på tråden micro snopp