Inlägg från: Anonym (Hjälpen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hjälpen)

Klängig pojkvän.. HJÄLP

Anonym (Utmattad mamma) skrev 2018-04-08 09:28:40 följande:

Det är det.. Har pratat med honom flera gånger. Han säger förlåt och sen är det sak igen...

Nu när han håller på så här så börjar mina känslor svalna.. Han har överandvänt jag älskar dig. Så vill inte ens säga det längre..

Han älskar inte dig, er hans kärlek är bara attraktion - den är villkorlig och du måste ge ge ge ge ge det han begär annars kommer han inte respektera dig / bete sig som ett offer.

Han är rädd att du inte älskar honom på riktigt, antagligen för att han inte älskar dig på riktigt, han vet att allt handlar om att slippa ensamhet, och förgör blir han så clingy.

Det är poänglöst att du pratar med honom om att han ska ta det lugnt, han har inga gränser han ser dig som hans kylskåp och att han bara kan ta ta ta så fot han får ett sug i magen.

Codependent relationship. Googla på det. Läs. Sedan gör du slut. Han är inte pålitlig, vänta tills du eller din dotter gör eller inte är det han behagar...

Du är inte kär i han så var inte med han och gå runt olycklig, att vara med någon som vi mår dåligt av vare sig att vi känner oss kvävda eller osynliggjord eller röda eller uttråkade eller irriterar är bara destruktivt, finns inget att fixa eller reparera, han behöver vara singel och ta itu med sig själv och du behöver vara med en självständig man, som inte behöver bevisa sin kärlek i tomma ord.

Läs - dumpa - var lycklig igen.
  • Anonym (Hjälpen)

kan jag inte ens sova ifred utan att han försöker ha sex med mig. Han slutar inte förrän han får som han vill.

Detta är S J U K T och olagligt.

Jag skiter fullständigt i hans problem eller diagnoser det är inte ditt eller mitt problem men du har ett ansvar att vara rädd om.ditt eget kött och blod, dumpa han NU.

Svar på tråden Klängig pojkvän.. HJÄLP