• Anonym (Utmattad mamma)

Klängig pojkvän.. HJÄLP

Jag och min pojkvän har varit tsm i 6 månader och han är jätte klängig... Han ska pussas,kramas och ta på mig hela tiden. Jag hinner inte ens ta initiativ utan alltid han. När jag sover hos honom kan jag inte ens sova ifred utan att han försöker ha sex med mig. Han slutar inte förrän han får som han vill.

Jag är kärleksfull av mig men detta är för mycket människan är snart 26 och verkar ha stora bekräftelsebehov.

Igår var vi på bio och han var såklart tvungen att pussa och prata med mig under filmen. På vägen hem i bilen samma sak(jag körde). Efter 30min sen vi sist sågs fick jag ?Saknar dig massor ????????? på sms. Innan dess fick jag ett ?jag älskar dig? sms 3min efter jag åkt mot mig. Räknade att han sa jag älskar dig till mig 35 gånger igår och vi var med varandra från 15-22.

Jag vet inte vad jag ska göra.... Han suger upp all min energi känner mig jättehemskt eftersom jag tycker om honom, har träffat hans familj och min dotter älskar honom. Men orkar inte med hans beteende. Har pratat med honom om detta han blir bra i någon dag sen är han tillbaka. Märkte igår att han inte kunde läsa signaler(vände mig bort när han försökte pussa mig och då tog han tag i min kind och försökte vända mig tbx.) plus att han ofta pratar bebispråk med mig ?älskling, är du lite tröttis?. HATAR DET!

Någon som upplevt något liknande och kan komma med råd?

• Svar på tråden Klängig pojkvän.. HJÄLP
  • Anonym (En annan C)

Eftersom du har pratat med honom tidigare så skulle jag om jag vore du ta ytterligare ett alvarligt snack med honom och förklara att om detta inte upphör så kommer ni att behöva ta en paus eftersom du känner dig trängd. Han kanske har svårt med gränser och sådant? Nån diagnos du inte vet om? Tidigare bakgrund? Och TS bry dig inte om trollen med svansar som springer helt fritt här.

• Anonym (Utmattad mamma)

Vi är helt olika när det kommer till personlighet. Det enda jag vet gällande diagnos är att han som barn fick en feldiagnos som ?trög? eller lite efter som han uttryckte det. Men det har tydligen fel så den diagnosen slutade gälla när han vart 15. Men tror att läkaren var på rätt spår...

Jag ska ringa och ta en snack med honom antagligen ikväll eller imorgon.

• Anonym (S)

Usch! En sån där kille hade jag inte stått ut med under en dag ens. Han verkar ju ha nåt fel ärligt talat. Inte normalt att hålla på som han gör, det låter som att han vill ha kontroll över dig. Och att han försöker ha sex med dig när du sover låter minst sagt oroväckande och han verkar inte ha respekt för dig alls. Nä, han känns inte som nån att satsa på. ????

• Anonym (Hjälpen)

kan jag inte ens sova ifred utan att han försöker ha sex med mig. Han slutar inte förrän han får som han vill.

Detta är S J U K T och olagligt.

Jag skiter fullständigt i hans problem eller diagnoser det är inte ditt eller mitt problem men du har ett ansvar att vara rädd om.ditt eget kött och blod, dumpa han NU.

• anntjernstrom

Ursäkta, han låter dig inte vara ifred förrän han får sex? Det är fan på gränsen till övergrepp!

En man som vill ha sex med mig fast han mycket väl VET att jag INTE vill skulle jag dumpa så jävla snabbt att han fick wiplash. Det där att han vred ditt ansikte för att pussa dig när du vände dig bort är inte att han "inte kan läsa signaler". Han förstod att du inte ville precis som han vet när du inte vill ha sex. Han ville pussa dig och vad du ville spelade ingen roll för det är hans vilja som gäller.

Han låter extremt creepy med en känsla av att han äger dig. Förbered dig på en hotfull stalker när du dumpar honom.

• Anonym (Asimovaren)

Hoppas att du ser till att skydda dej mot graviditet, ser det som ett sätt att "låsa" fast dej till honom, som han beter sig är det inte otänkbart.

Tycker att du verkligen tar kontakt med familjerådgivningen

• Anonym (Lotta)

Har han åtminstone en grov sak eller är det klent även där?

• Pr0nographic

Men förihelvete! Jag hade fan strypt honom. Be honom sluta fula sig. Sånt höll man på med när man var 14år och fjortisförälskad.

Jag har aldrig gillat såna killar och har hellre varit singel. Dealbreaker 11/10 typ

• Anonym (Usch)

Usch. Påminner om en pojkvän jag hade. Konstant smsa han. Ringde när jag åkte till jobbet. Var efter mig när jag var i stallet. Jag kunde inte ens umgås med väninnor. Han satt med o lyssnade. Jag fick inte en minut egen tid. Han var på hela tiden. Tvingade mig till sex. Frågade konstant, om jag älskade han? Kändes tillslut som att jag satt i ett fängelse. Han anklagade mig för att vara otrogen. Om jag inte svara i telefon på jobbet, med en gång.

Allt slutade med att han våldtog mig, när jag tatt sömntabletter. O han övertala mig att aldrig berätta det för någon. Det tog 1 år, innan jag fick ur han ur huset. Sedan började han trakassera mig. Jag ringde polisen, då jag aldrig fick vara ifred. Dom kom o tog upp anmälan. Sedan gjorde dom egen anmälan om våkdtäkt. Då jag var ledsen o berättade allt för dom. Han fick kontaktförbud. Samt fängelse 2 år. Så lämna nu när du kan!

• MR Human
    Anonym (Usch) skrev 2018-04-09 17:41:30 följande:

Usch. Påminner om en pojkvän jag hade. Konstant smsa han. Ringde när jag åkte till jobbet. Var efter mig när jag var i stallet. Jag kunde inte ens umgås med väninnor. Han satt med o lyssnade. Jag fick inte en minut egen tid. Han var på hela tiden. Tvingade mig till sex. Frågade konstant, om jag älskade han? Kändes tillslut som att jag satt i ett fängelse. Han anklagade mig för att vara otrogen. Om jag inte svara i telefon på jobbet, med en gång.

Allt slutade med att han våldtog mig, när jag tatt sömntabletter. O han övertala mig att aldrig berätta det för någon. Det tog 1 år, innan jag fick ur han ur huset. Sedan började han trakassera mig. Jag ringde polisen, då jag aldrig fick vara ifred. Dom kom o tog upp anmälan. Sedan gjorde dom egen anmälan om våkdtäkt. Då jag var ledsen o berättade allt för dom. Han fick kontaktförbud. Samt fängelse 2 år. Så lämna nu när du kan!

Tycker det där låter lite väl mycket kryddat. Det hade nog räckt bra om du slutat vid första stycket för redan där ser man ju att det är ett psykfall.

Men våldtagen och trakasserad i ett år? Är det sant så är det naturligtvis fruktansvärt men hur kunde han dömas till fängelse i två år för en påstådd våldtäkt som låg så långt tillbaka i tiden? 
    Jag antar att han nekade? Det finns inte en domstol i världen som skulle döma någon till ett sådant straff utan fysiska bevis..
  • Anonym (Usch)
    MR Human skrev 2018-04-10 07:53:24 följande:

Tycker det där låter lite väl mycket kryddat. Det hade nog räckt bra om du slutat vid första stycket för redan där ser man ju att det är ett psykfall.

Men våldtagen och trakasserad i ett år? Är det sant så är det naturligtvis fruktansvärt men hur kunde han dömas till fängelse i två år för en påstådd våldtäkt som låg så långt tillbaka i tiden? 

Jag antar att han nekade? Det finns inte en domstol i världen som skulle döma någon till ett sådant straff utan fysiska bevis..

Våldtäkten skedde strax innan han flyttade ut. Och bevis fanns. Varför skulle det vara kryddat?
  • MR Human
    Anonym (Usch) skrev 2018-04-10 10:51:32 följande:
    Våldtäkten skedde strax innan han flyttade ut. Och bevis fanns. Varför skulle det vara kryddat?
    Ok, det var inte meningen att vara otrevlig eller förminska dig. Jag tycker bara att det lät så otroligt att du var tsm med någon så länge som tidigt visade sig vara en sådan människa.
  • Anonym (Usch)
    MR Human skrev 2018-04-10 11:13:48 följande:

Ok, det var inte meningen att vara otrevlig eller förminska dig. Jag tycker bara att det lät så otroligt att du var tsm med någon så länge som tidigt visade sig vara en sådan människa.

När han visade sig ha detta kontrollbehov, försökte jag få ut han i ett års tid. Men han våldtog mig strax innan han flyttade. Så det var länge jag försökte bryta med han. Men han vägrade. Och bevis fanns tillräckligt, för att han skulle bli dömd.
Svar på tråden Klängig pojkvän.. HJÄLP