• tuntemattomana

    Vart hittar jag bh, storlek ca 65E-G med byglar som inte är så vida?

    Jag har försökt hitta bhs i storlek 65E-G (så olika på olika affärer) med många kupor är så vida att de nästan går bak på ryggen.. jaja överdrivet men bygeln går lixom in under armen och skaver där den slutar :(
    nån som kan tipsa?

  • Svar på tråden Vart hittar jag bh, storlek ca 65E-G med byglar som inte är så vida?
  • Anonym (Boob)

    Aldrig hittat men skulle bra gärna själv vilja veta vart man hittar 75H-i utan jättevida byglar

  • riboflavin

    Handlar ofta mest om modellen, jag upplever att balconetter har tätare byglar, de funkar bäst för mig. Fullkupor och pushup har bynglar som går upp mer under armen på mig.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (Storbystad)
    tuntemattomana skrev 2018-04-09 19:43:46 följande:

    Jag har försökt hitta bhs i storlek 65E-G (så olika på olika affärer) med många kupor är så vida att de nästan går bak på ryggen.. jaja överdrivet men bygeln går lixom in under armen och skaver där den slutar :(

    nån som kan tipsa?


    Jag har lika stora. Jag köper alltid utan bygel. Stor skillnad för komforten!
  • Anonym (Fd 70H)

    Om du bor eller är i Sthlm ibland gå in på Gustaf Melbins i Gamla stan. Hör annars hos Bravissimo (UK). Dom har många olika modeller i stora kupor.

  • Anonym (Hogengård)

    Googla hogengård of sweden. Helene är suverän på att hjälpa till att hitta rätt bh/storlek även utan att ses irl. Mejla henne så hjälper hon dig.

    Sportbehån som hon sj tagit fram är den bästa jag någonsin haft. (Jag har 70 E)

Svar på tråden Vart hittar jag bh, storlek ca 65E-G med byglar som inte är så vida?