Inlägg från: mariii922 |Visa alla inlägg
  • mariii922

Hjälp mig tyda chefens signaler

Han är i 50 års åldern och jag 26. Jag gillar honom som chef och tycker smått att uppmärksamheten är kul att få. Tycker det är lite spännande med maktbalansen. Jag har nog inget emot att flörta tillbaka riktigt men kan inte tyda om det är verkligen det han gör? )-( är så mycket yngre än honom. Har tänkt att han kanske bara gillar min energi (vilket han sagt flera gånger) och tycker det är härligt att prata med mig.

Han är gift sedan många år tillbaka.

• mariii922

Haha tack så mycket för hjälpen! Uppskattas mycket då jag inte haft någon att prata med om detta..

Men vad är grejen med att han ignorerar mig i dagar? är det för att se om jag kommer fram till honom?

• mariii922

Jag vill bara förtydliga att jag inte är intresserad av att ligga med honom alls. Oskyldigt flörtande är okej, skapar en viss spänning på jobbet. Men jag var osäker på om han ens flörtade med mig, han är extremt subtil och jag visste inte om jag kanske bara överanalyserade situationen. Oavsett så verkar alla vara eniga om att åtminstone han flörtar och förmodligen vill ligga. 

Det har varigt tvetydligt då jag vet att han har en smått flörtig chargång mot de flesta kvinnorna på jobbet. Därför har jag absolut inte känt mig speciell men det har verkat som att han varit lite tydligare mot mig. Jag vill som sagt ingenting med chefen och har varit mer avståndstagande mot honom. Nu pratar han mer med dom andra och ger dom uppmärksamhet, så kanske fattar han vinken eller så försöker han göra mig svartsjuk...

Svar på tråden Hjälp mig tyda chefens signaler