Inlägg från: Anonym (bedragen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bedragen)

Har ni någonsin ångrat att ni INTE varit otrogna?

Jag hör till gruppen bedragna. Jag vet alltså hur ont det gör att bli bedragen, och hur lång tid det tar att komma upp på benen igen. Eller rättare sagt, det vet jag inte, för jag går fortfarande på knä - efter fem år.

Jag hade innan några "gyllene tillfällen" att vara otrogen. Bland annat en fantastisk snygg och sexig tjej, typ cheerleader, som ville ha sex med mig. Att vara otrogen var dock totalt otänkbart för mig för då. Nu, när jag blivit stampad på, blivit kränkt och dumpad kan jag ibland för tänka tanken att jag borde haft sex med den där tjejen den gången. Fast efter några sekunders funderande är jag säker på att jag gjorde rätt. Jag är inte ett otrogen!

• Anonym (bedragen)
    Anonym (Gift) skrev 2018-04-16 10:22:14 följande:

Kryssade JA men menar nog egentligen "Annat".

Önskar inte direkt att jag varit otrogen mot min make, men önskar att jag hade legat med andra innan vi gifte oss. Kanske räknas som liknande svar?

Vi träffades och blev förälskade som 18-åringar, varit ett stadigt par sedan dess i över tjugo år, fått tre gemensamma barn under tiden. Var båda oskulder när vi träffades, så har aldrig någonsin legat med någon annan. Förmodligen kommer vi heller aldrig att göra det, eftersom vårt äktenskap nog håller livet ut. Så, det sörjer jag nog lite, att jag aldrig kommer att få känna på hur det är att hångla med och ligga med någon annan än min make eftersom jag aldrig skulle kunna tänka mig att vara otrogen mot honom.

Jag förstår vad du menar, även vi träffades i unga år. Skillnaden är att min fru efter 20 år var otrogen. Det var firmafest och hon och en kollega hade sex. Sedan fortsatte de med det ett par månader innan jag förstod vad som var fel och allt kom fram.

Så nu är jag krossad efter att min fru bedrog mig. Jag har haft sex med en person i hela mitt liv. Hon tyckte att jag inte dög. Jag är nu för gammal (46) och ser fram mot resten av livet i ensamhet, utan sex. Jag varken vill eller vågar försöka mig på något nytt. Jag vill inte skämma ut mig, jag vill inte utsätta någon för något obehagligt.
  • Anonym (bedragen)
    Anonym (Filippa) skrev 2018-04-16 13:30:20 följande:
    Fast du är inte alls för gammal. Däremot är du rädd för att bli avvisad, det är en helt annan sak.
    Du "dög" ju i 20 år, sedan betedde sig din fru sig som ett svin. Klart du kan hitta kärlek och bra sex igen.
    Eftersom min fru, då hon varit otrogen, om och om igen förklarat för mig hur värdelös och usel jag var på sex så har jag svårt att tro något annat. Hur hemskt vårt sexliv varit under alla år...

Hon hade ju då "prövat på" en annan, och sett vilken skillnad det var. Så jag dög inte då, och egentligen aldrig.
  • Anonym (bedragen)
    Anonym (Mannen) skrev 2018-04-17 10:46:21 följande:
    Kunde varit jag som skrivit detta inlägg. Men jag bestämde mig för att ta igen en del av alla förlorade år.

Jag dejtade några kvinnor och hade skapligt sex med dem. Sen träffade jag en underbar kvinna som jag nu är gift med. Jag kan bli ledsen när jag tänker tillbaka på åren med exet och hennes svek. Men då försöker jag

se framåt i stället.
    Det låter bra att du ordnat det för dig efter motgångarna!

Hur nervös var du då du skulle ha sex första gångerna då du var åter på banan?

En snygg och trevlig tjej stötte hejdlöst på mig nyligen. Jag blev vettskrämd och flydde fältet. På tunnelbanan hem förbannade jag min feghet.
  • Anonym (bedragen)
    Anonym (Filippa) skrev 2018-04-18 08:44:21 följande:
    Du ser, det finns kvinnor där ute som vill ha dig. Var inte så hård mot dig själv, se framåt istället (lättare sagt än gjort, jag vet). När man blivit sviken är det lätt att identifiera sig som den som inte duger men tänk på att det till 99% sitter i ditt huvud.

Flirta tillbaka nästa gång!
    Jag brukar nästan dagligen småflörta med tjejer, och småflörtas med - helt oskyldigast. Men sedan tar det tvärstopp.

Den här tjejen däremot var synnerligen flörtig. Vi pratade och jag småflörtade och hon storflörtade hejdlöst i ett par timmar på en fest. Sedan var jag så yr i huvudet att jag var tvungen att lämna.

Det är dock möjligt att vi stöter på varandra igen.
Svar på tråden Har ni någonsin ångrat att ni INTE varit otrogna?