Kvinnor - onanerar i smyg
Fråga till tjejer / kvinnor som onanerar i smyg för er partner. Varför gör ni det i smyg och när och var gör ni det ? Tror ni er partner skulle bli sur om han kom på er?
Fråga till tjejer / kvinnor som onanerar i smyg för er partner. Varför gör ni det i smyg och när och var gör ni det ? Tror ni er partner skulle bli sur om han kom på er?
Är särbo, runkar när jag behöver och om hon håller grejorna igång "på egen hand" så är det kalas för mig!
Vi har riktigt bra sex tillsammans så om hon sköter sig sig själv hemma
så tror jag det kommer mig tillgodo ändå!
Vi är typ 50 men gängar som om vi vore 25, hahahha
Väldigt konstigt att bli ledsen över, och att inte tåla, att få reda på att ens partner sköter om sin hälsa. Det sunda är ju annars att önska att ens partner får vara så frisk som möjligt. ... Med vänlig hälsning, Pentra
Onanerar ofta för egen hand.
Framför allt i duschen med duschmunstycket på klittan.
Då jag och mitt ex bodde med varandra så brukade jag smyg-onanera på toaletten eller i duschen för att jag var kåt men ville inte ha sex. Om han visste att jag var kåt och onanerade skulle det leda till sex, och ibland är det skönt att bara få ha en stund med sig själv!
Då jag och mitt ex bodde med varandra så brukade jag smyg-onanera på toaletten eller i duschen för att jag var kåt men ville inte ha sex. Om han visste att jag var kåt och onanerade skulle det leda till sex, och ibland är det skönt att bara få ha en stund med sig själv!
Ja, min fru onanerar ibland, jag har frågat henne. Jag gör det också. Instämmer med den som skrev här att jag har rätt till min kropp, till min njutning. Unnar henne att ha skönt med sig själv, med låst dörr i badrummet.
Jag har som kille i alla mina förhållanden onanerat "i smyg". Det är nåt jag sköter på egen hand. Antar att tjejerna gör/gjort detsamma.
Med ett ex jag hade en gång var det en öppen grej.
Vi pratade om onani när vi kollade på nåt tv program om ämnet. Jag frågade henne hur mycket tjejer håller på egentligen. Hon sa då att hon tog på sig själv ibland när hon var hemma själv. Särskilt om jag var borta en längre tid. Helt okontroversiellt.
Jag tänker såhär...om jag vill ha sex men så säger partner nej. Och sedan får man reda på att han runkat. Det suger.
Och om det nu är så att han bara kan komma en gång om dagen och så väljer han att runka så kommer jag hem as kåt och vill ha sex. Då blir det inget för mig och jag får onanera, fast jag hellre viill ha sex.
Tankar?
Jag tänker såhär...om jag vill ha sex men så säger partner nej. Och sedan får man reda på att han runkat. Det suger.
Och om det nu är så att han bara kan komma en gång om dagen och så väljer han att runka så kommer jag hem as kåt och vill ha sex. Då blir det inget för mig och jag får onanera, fast jag hellre viill ha sex.
Tankar?
Om jag visste att jag skulle få sex oavsett om han runkat eller inte så hade det varit en sak men eftersom han är sån jävla...något, stör jag mig som fan på att han ens rör kuken när han pissar.
Jag har egentid med mig själv å de vet min partner om