Hudveck/kant efter kejsarsnitt måste jag operera mig?
Hej
snälla hjälp mig slappna av lite, för ca 5 månader sedan fick jag mitt andra barn med ett planerat kejsarsnitt, mitt första blev akut, att det blivit kejsarsnitt är för att jag får stora barn, Innan jag fick barn vägde jag runt 55kg, med första gick jag upp närmare 35kg men gick ner till 58 på 9 månader, ca 18 månader efter första kom lillebror till världen, uttagen i v 38 och ändå en klump på 5kg, jag blir alltså extremt stor när jag är gravid, ingen vet varför, jag får stora barn helt enkelt, (åt inget annat än morötter med lillebror) så äter inte onyttigt. Med första snittet blev magen exakt likadan igen efter 9 månader som sagt, men nu, 5 månader efter lillebror så här jag en jätte valk som hänger ner över snittet mot blygdbenet kan man säga, jag tränar varje dag så gott det går, har slutat med allt onyttigt, springer runt som en yr höna och jagar en snart 2 åring varje dag, men inget med detta veck händer, jag har börjat gå upp i vikt ist för ner, väger runt 70kg nu och vet inte hur jag ska stå ut med mig själv pga den här kanten, jag kan jobba med övervikten men kan inte ha på mig vanliga trosor eller byxor för den skaver och gör ont hela tiden , dessutom ser magen helt groteskt ut, snälla ni, är ni fler med detta resultat efter kejsarsnitt? jag kan aldrig se bilder på familjeliv, men vill så gärna se era magar före och efter och hur ni lyckats få bort detta veck ? lite veck kan jag leva med men detta är extremt, bifogar bilder där ni tydligt kan se pga min tatuering på magen.
Hur ska jag bete mig ? jag vill ha fler barn snart igen men kommer det bara bli värre ?
tacksam för 1 enda svar, eller en enda bild, ge mig något hopp.
kram en