Inlägg från: Olidligaväntan |Visa alla inlägg
  • Olidligaväntan

BF jan 2019 efter IVF

Hoppar in här jag också.

Idag var vi på det tidiga ultraljudet och vi fick se hjärtat slå. Har varit så nojjig innan, och har ett tidigare tidigt missfall i bagaget. Nu vågar vi tro lite mer att det kanske går vägen denna gång. Detta var vår 4:e ivf.

• Olidligaväntan

Vi skulle vilja göra kubtest och har varit inställd på det, men när vi läser vad som gäller på vår ort så verkar dom bara erbjuda det till de som är över 35år.

Så det blir väl antagligen inget för våran del.

Men till veckan ska vi skriva in oss, så får väl veta rikigt då, antar jag :P

• Olidligaväntan
    Kaffe81 skrev 2018-06-28 11:20:16 följande:

Hur går det för er alla? Hur mår ni? Har ni gjort ultraljud igen? Hur känns det för alla?

För mig går det bra, bara lite illamående, en del yrsel, småhungrig och extremt trög mage..så måste köpa något åt den. För oss rullar det sakta på trots oro och det är en enda lång transportsträcka till rul, känns det som :P :)
  • Olidligaväntan

Jag har också gjort rul idag, och det såg bra ut. :) Har varit lite orolig innan men nu känns det så bra.

Nu får det snart bli Januari.

• Olidligaväntan

Jag är i vecka 30 nu också. Känns som det mesta har gått bra hittills. Känner mig inte så stor än men det växer väl mer o mer. Fått börja käka järn bara, men det är ju vanligt. En livlig krabat är det där inne iaf ? Så häftigt! Jag har tänkt jobba året ut, blir en del röda dagar och klämdagar då jobbet har stängt, så det ska nog gå bra förhoppningsvis.

Svar på tråden BF jan 2019 efter IVF