• Frax

    BF jan 2019 efter IVF

    Hej! Jag har precis plussat på stickan efter vårt första IVF försök. Kan inte riktigt tro det är sant och hoppas så klart det håller i sig <3 Vore kul att samla fler här som gått igenom IVF och plussat och följas åt, dela nya och gamla erfarenheter :)

  • Svar på tråden BF jan 2019 efter IVF
  • Frax
    vinterbebis12 skrev 2018-04-26 23:15:04 följande:

    Grattis! Lägger tråden i mina favoriter och hoppas kunna hoppa in om ett par veckor. Ska sätta in ett embryo imorgon.


    Håller alla tummar och tår för dig! Stort lycka till!
  • thirez

    Hej,

    Hoppar in här också. Plussade imorse på RD 7.

    Första försöket för oss också, känns helt overkligt????

  • Frax
    thirez skrev 2018-04-28 16:09:07 följande:

    Hej,

    Hoppar in här också. Plussade imorse på RD 7.

    Första försöket för oss också, känns helt overkligt????


    Härligt stort grattis!! Börjar fatta det och försöker lista ut vad jag kan äta och inte. Har varit på fest/mingel ikväll och duckat all alkohol... pust kämpigt med lögner..!
  • Etta

    Jag hoppar in här efter att ha plussat igår på RD 10! :) Jag har en dotter sen innan, född i nov 2015, också genom ivf.

  • Frax
    Etta skrev 2018-04-29 13:50:19 följande:

    Jag hoppar in här efter att ha plussat igår på RD 10! :) Jag har en dotter sen innan, född i nov 2015, också genom ivf.


    Stort grattis va härligt!! Jag har fätt tid för första ultraljud 17 maj, först va det en pina att vänta till man fick gravtesta och nu tillförsta ultraljudet misstänker att det fortsätter va jobbig väntan även efter det. Tror ni man kommer kunna slappna av mer efter v12?
  • vinterbebis12
    Frax skrev 2018-04-26 23:23:43 följande:
    Håller alla tummar och tår för dig! Stort lycka till!
    Tack :) Underbart med VUL 17 maj (även fast det känns som evigheter dit såklart)
  • Etta
    Frax skrev 2018-04-30 10:21:45 följande:

    Stort grattis va härligt!! Jag har fätt tid för första ultraljud 17 maj, först va det en pina att vänta till man fick gravtesta och nu tillförsta ultraljudet misstänker att det fortsätter va jobbig väntan även efter det. Tror ni man kommer kunna slappna av mer efter v12?


    Tack! Ja, usch, det är så mycket nojor och väntetid även efter positivt grav-test! Jag nojade hela min förra graviditet, efter v 12 kan man ju andas ut lite men sen är det ju KUB (om man gör det) och sen rutinultraljudet. Jag kunde nog först pusta ut i v 32 typ när man vet att merparten av alla som föds då klarar sig. Hoppas du kan ta det lite lugnare iaf! :)
  • Etta

    Verkar tyvärr som jag fått ett tidigt missfall, blodiga flytningar och mensvärk sen i morse... :(

Svar på tråden BF jan 2019 efter IVF