Inlägg från: Anonym (Lea) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lea)

Tips till killar som är oskuld

Anonym (Lycka till!) skrev 2018-04-27 01:21:31 följande:

Hur många killar kommer till en dejt idag? Många kommer bli eviga singlar. Finns inte tjejer så det räcker till alla med dagens mansöverskott.

100 000-tals män har kommit hit från andra länder.

Killar behöver vara ngt alldeles extra för att bli sedda idag. Är inte som förr. Hård konkurrens! Hoppas ni förstår det.

Bli kända, då har ni straffspark på tjejer!

Lycka till!

Du har en poäng, men att ha den inställningen stänger inte bara några dörrar, den stänger alla så om jag vore du hade jag slutat göra mig till ett offer över din situation, äg den istället. Det är trots allt enda chansen att en kvinna mot alla odds det dig, om dörren är öppen.

Jag vet, jag har precis börjat dejta en kille som aldrig på jorden förväntade sig att en tjej som mig skulle dyka upp, hade han varit bitter pojke som du hade jag aldrig märkt honom och det hade gjort han ännu mer bitter och sen hade han stått för sin egen dörr i tio år för att gnälla och skylla ifrån sig. Det spelar ingen roll om det så vore 50 miljoner andra män och du, för det finns bara en som är du, och misslyckas du med att äga din egen person, och förmedla honom, är det ingen annan varken kvinna eller mans fel, bara ditt och antingen gnäller du vidare, och fortsätter stå för dörrar, eller så gör du som min snygging, du är alltid ÖPPEN för MÖJLIGHETER.
  • Anonym (Lea)
    Johnnyorange skrev 2018-04-27 01:32:04 följande:

Min upplevelse är också att många tjejer inte själva tar initiativet och raggar. Det finns självklart undantag, men det är oftast vi killar som förväntas sätta bollen i rullning. Vilket är extra problematiskt för mig, då jag trivs bättre med att vara passiv och bli uppraggad än att vara den som tar alla initativen.

Du: Jag tycker det är lite jobbigt att visa intresse :(

Kärleken: I don't give a fuck?
  • Anonym (Lea)
    Anonym (dgtfggd) skrev 2018-04-27 07:15:44 följande:

Exakt min upplevelse också. Jag är inte heller oskuld men har varit med 5 totalt, min uppfattning är att om man inte är invandrare eller jävligt bra på något så har man en väldigt lång väg att gå och man får dra hela lasset själv.

Vad är det som gör att invandrare är så populära egentligen?

Om du tror problemet är att du inte är invandrare eller superbra inom någon merit, så kan jag säga ett tredje förslag på problemet: din oattraherade offerattityd som syns igenom hela din energi om man skulle möta dig fem sekunder.

Om du nu tycker att invandrare lyckas bättre, haffa en och fråga hur han gör, ta inspiration av de som får det du själv önskar ha. Ansvar!

Över ditt resultat.
  • Anonym (Lea)
    Anonym (ff) skrev 2018-04-27 20:49:25 följande:

Det jag gjort är att försöka finna annat i livet än sex. Ganska skönt att helt enkelt utgå från att ingen vill ligga med en, känns som ett problem mindre faktist.

Smart kille, så när tjejer möter dig kommer du inte sända ut "min kuk svälter !!!! Rädda mig!!!" Utan du sänder ut att du är stabil, att ditt liv är bra och att du identifierar dig runt större saker i livet än att knulla.
  • Anonym (Lea)
    Anonym (Jag) skrev 2018-04-28 21:42:48 följande:

Om det åndå vore så enkelt. Jag har på danskurser, jobbar med många kvinnor, åkt på singelresor mm men jag har fortarande aldrig ens kysst en kvinna. Bara för att man rör sig runt kvinnor betyder inte det att man hittar en tjej som kan tänka sig gå och fika på en dejt ens.

Vad mer består du av än "brkräfta mig kvinnor!!!" ?

Vem är du bortom den desperationen?
  • Anonym (Lea)

Du som ger minus på mitt inlägg, du reflekterar förmodligen detta minus som gör att tjejer dissar. Precis som med allt annat i livet, du avgör, ditt ansvar, hur du approachar, hur du accepterar en situation, att skylla på invandrare ger invandrare (och alla andra tusentals män) din plats hos en jänta.

Svar på tråden Tips till killar som är oskuld