• Johnnyorange

Tips till killar som är oskuld

Eftersom det finns en bitterhet hos många killar för att de inte får ligga så ska detta vara en tråd där vi tar upp vad som gör att vissa killar förblir oskuld, och hur de kan ta sig ur denna sits.

Det viktigaste tänker jag är att man inte isolerar sig i hemmet. utan ser till att försöka komma ut på saker där man kommer i kontakt med tjejer. 

Jag är själv en kille som har svårt att attrahera det motsatta könet, jag är dock inte oskuld, men borde ha betydligt mer sexuell erfarenhet med tanke på min ålder. Men eftersom jag blir nervös av sociala möten irl så har jag mest försökt via nätet, men det är stor konkurrens då tjejer verkar bli översvämmade av meddelanden. 

Så jag rekommenderar irl istället.

• Svar på tråden Tips till killar som är oskuld
  • Anonym (Tips)

Ett tips tror jag kan vara att försöka att inte ha inställningen "nu måste jag bli av med oskulden". Om det enda man ser i en kvinna är en möjlighet att bli av med sin oskuld så riskerar det nog att märkas ganska tydligt. Dessutom blir det ganska meningslöst.

Ett annat tips är att försöka ta det etappvis. Om man aldrig haft sex, kysst en tjej eller ens gått på dejt. så kanske man kan försöka börja där. Det är en betydligt lägre tröskel för en tjej att gå med på en picknick i parken eller en promenad i solnedgången, än att sära på benen för en kåt överårig oskuld.

• Johnnyorange
    Anonym (Tips) skrev 2018-04-27 00:33:34 följande:

Ett tips tror jag kan vara att försöka att inte ha inställningen "nu måste jag bli av med oskulden". Om det enda man ser i en kvinna är en möjlighet att bli av med sin oskuld så riskerar det nog att märkas ganska tydligt. Dessutom blir det ganska meningslöst.

Ett annat tips är att försöka ta det etappvis. Om man aldrig haft sex, kysst en tjej eller ens gått på dejt. så kanske man kan försöka börja där. Det är en betydligt lägre tröskel för en tjej att gå med på en picknick i parken eller en promenad i solnedgången, än att sära på benen för en kåt överårig oskuld.

Ok så bättre att gå på traditionella dejter än att vara på sidor där folk söker kk då?
  • Anonym (Lycka till!)
    Anonym (Tips) skrev 2018-04-27 00:33:34 följande:

Hur många killar kommer till en dejt idag? Många kommer bli eviga singlar. Finns inte tjejer så det räcker till alla med dagens mansöverskott.

100 000-tals män har kommit hit från andra länder.

Killar behöver vara ngt alldeles extra för att bli sedda idag. Är inte som förr. Hård konkurrens! Hoppas ni förstår det.

Bli kända, då har ni straffspark på tjejer!

Lycka till!
  • Johnnyorange
    Anonym (Lycka till!) skrev 2018-04-27 01:21:31 följande:

Hur många killar kommer till en dejt idag? Många kommer bli eviga singlar. Finns inte tjejer så det räcker till alla med dagens mansöverskott.

Killar behöver vara ngt alldeles extra för att bli sedda idag. Är inte som förr. Hård konkurrens! Hoppas ni förstår det.

Lycka till!

Min upplevelse är också att många tjejer inte själva tar initiativet och raggar. Det finns självklart undantag, men det är oftast vi killar som förväntas sätta bollen i rullning. Vilket är extra problematiskt för mig, då jag trivs bättre med att vara passiv och bli uppraggad än att vara den som tar alla initativen.
  • Anonym (dgtfggd)
    Johnnyorange skrev 2018-04-27 01:32:04 följande:
    Min upplevelse är också att många tjejer inte själva tar initiativet och raggar. Det finns självklart undantag, men det är oftast vi killar som förväntas sätta bollen i rullning. Vilket är extra problematiskt för mig, då jag trivs bättre med att vara passiv och bli uppraggad än att vara den som tar alla initativen.
    Exakt min upplevelse också. Jag är inte heller oskuld men har varit med 5 totalt, min uppfattning är att om man inte är invandrare eller jävligt bra på något så har man en väldigt lång väg att gå och man får dra hela lasset själv.

Vad är det som gör att invandrare är så populära egentligen?
  • Johnnyorange
    Anonym (dgtfggd) skrev 2018-04-27 07:15:44 följande:

Exakt min upplevelse också. Jag är inte heller oskuld men har varit med 5 totalt, min uppfattning är att om man inte är invandrare eller jävligt bra på något så har man en väldigt lång väg att gå och man får dra hela lasset själv.

Vad är det som gör att invandrare är så populära egentligen?

De flesta invandrarkillar är väldigt maskulina av sig, många kvinnor tycker rent intellektuellt att det är ok för en kille att vara känslig. Men undermedvetet så attraheras de oftast till maskulina machokillar.
  • HD2017dis
    Anonym (Lycka till!) skrev 2018-04-27 01:21:31 följande:

Lycka till!
    Exakt såhär.

Jag menar det blir ju det samhället som politikerna skapar och om folket aktivt väljer idioter så får vi ett sjukt samhälle med ihjälkörningar och ihjälskjutningar och feminister.
  • Anonym (Sven)

För den som inte gillar fester, krogen och sprit så är det svårt att hitta tillfällen och platser där man träffar singelkvinnor. Inne på ICA eller på skogspromenaden är inga lämpliga platser och på kvällskurser är samtliga gifta.

• Anonym (A)

Satsa på pardanskurser. Ofta underskott på killar.

• Anonym (ff)

Det jag gjort är att försöka finna annat i livet än sex. Ganska skönt att helt enkelt utgå från att ingen vill ligga med en, känns som ett problem mindre faktist.

Svar på tråden Tips till killar som är oskuld