• Anonym (Runka ball...)

Skulle Du som kvinna sälja "handjobb"?

Förstår att Du som kvinna inte vill sälja regelrätt sex.

Men säg att du kunde runka av några killar i veckan (samma killar regelbundet) och få betalt för det.

Hade du gjort det då?

Ungefär som hemtjänst. Knacka på, komma in och runka.

Och du får 300-500 per tillfälle.

• Svar på tråden Skulle Du som kvinna sälja "handjobb"?
  • Anonym (Mzzy)

Men varför? Vad är skillnaden, det är ju en sexuelltjänst och bör räknas som prostitution.

De. Som ställer upp på sådant är säkert unga, naiva tjejer som är desperata

• zdudmwml

Runka av någon ÄR regelrätt sex.

Alla kan köpas, det är bara frågan om pris.

Skulle aldrig någonsin göra det för de småpengar TS dillar om. Om vi pratar om 100 000 skulle jag börja fundera. För 1 000 000 så absolut.

• Anonym (Anonym)

Om jag skulle vilja arbeta som prostituerad så visst, hellre det är nåt annat.

• Anonym (Runka ball...)
    zdudmwml skrev 2018-04-27 08:01:06 följande:

Runka av någon ÄR regelrätt sex.

Alla kan köpas, det är bara frågan om pris.

Skulle aldrig någonsin göra det för de småpengar TS dillar om. Om vi pratar om 100 000 skulle jag börja fundera. För 1 000 000 så absolut.

Du skulle bara göra det för 100 000 kronor per runkad kuk?
  • Anonym (Nöjd på den tiden)

För 50 kronor fick man en jätteskön avrunkning av en snygg något äldre finsk tjej jag var stammis det enda man störde sig på var lukten av sperma och en massa toapapper i en hink men fläkten var igång. Hon hade många kunder per dag. Det var tider det.

• Jenna Eriksdotter

Varför vill män bli avrunkade? Det är ju något som dom kan göra själv? Köper dom en hora så vill dom vill ha något som dom inte kan tillgodose själva? Eller? Känns ju aningen meningslöst.

• Anonym (Nöjd på den tiden)
    Jenna Eriksdotter skrev 2018-04-27 09:04:10 följande:

Varför vill män bli avrunkade? Det är ju något som dom kan göra själv? Köper dom en hora så vill dom vill ha något som dom inte kan tillgodose själva? Eller? Känns ju aningen meningslöst.

Det är ju jätteskönt att se på en snygg kvinna som runkar av en.Sen går man ut på disco på kvällen och mår som en prins.
Svar på tråden Skulle Du som kvinna sälja "handjobb"?