• Anonym (Runka ball...)

Skulle Du som kvinna sälja "handjobb"?

Förstår att Du som kvinna inte vill sälja regelrätt sex.

Men säg att du kunde runka av några killar i veckan (samma killar regelbundet) och få betalt för det.

Hade du gjort det då?

Ungefär som hemtjänst. Knacka på, komma in och runka.

Och du får 300-500 per tillfälle.

• Svar på tråden Skulle Du som kvinna sälja "handjobb"?
  • Anonym (Förstår)

Förstår att flertalet kvinnor här inte är sugna för 500 kr för en avrunkning.... Å andra sidan... om produktionen är riktigt effektiv och männen verkligen "processas" optimalt i "runkfabriken".... och kvinnan har bra kondition så hinns det nog med 5 st i timmen x 8 timmar... 40 män om dagen som vardera betalar 500 kr det ger 20 000 skattefritt per dag.... --> 100 000 kr för 40 timmars arbete.. och en bit över 400 000 i månaden... skattefritt..... Fast finns ju en risk att pengarna känns "smutsiga" Cool

Lite mer on topic...... är själv man och ingenting går upp mot den genuinitet och känsla som en kvinna som är sugen och gärna hjälper till med dessa tjänster gratis... för att hon vill och själv är upphetsad... Har själv provat att köpa handjob.... fy fan vad jag kände mig billig och simpel efteråt.... Tror inte att kvinnan blev särskilt lycklig av att dra i min snabel heller.... Never again! 

• Anonym (Runka ball...)
    Anonym (Förstår) skrev 2018-04-28 20:29:50 följande:

Förstår att flertalet kvinnor här inte är sugna för 500 kr för en avrunkning.... Å andra sidan... om produktionen är riktigt effektiv och männen verkligen "processas" optimalt i "runkfabriken".... och kvinnan har bra kondition så hinns det nog med 5 st i timmen x 8 timmar... 40 män om dagen som vardera betalar 500 kr det ger 20 000 skattefritt per dag.... --> 100 000 kr för 40 timmars arbete.. och en bit över 400 000 i månaden... skattefritt..... Fast finns ju en risk att pengarna känns "smutsiga" Cool

Lite mer on topic...... är själv man och ingenting går upp mot den genuinitet och känsla som en kvinna som är sugen och gärna hjälper till med dessa tjänster gratis... för att hon vill och själv är upphetsad... Har själv provat att köpa handjob.... fy fan vad jag kände mig billig och simpel efteråt.... Tror inte att kvinnan blev särskilt lycklig av att dra i min snabel heller.... Never again! 

Testat glory hole?
  • Anonym (Förstår)
    Anonym (Runka ball...) skrev 2018-04-28 20:32:21 följande:
    Testat glory hole?
    Nope.... jag vill se hur hon ser ut innan hon får komma så nära mina ädlare delar... he he. GH är ingenting för mig.
  • Anonym (Runka ball...)
    Anonym (Förstår) skrev 2018-04-28 20:40:41 följande:
    Nope.... jag vill se hur hon ser ut innan hon får komma så nära mina ädlare delar... he he. GH är ingenting för mig.
    En vän (nej inte jag) stoppade in den i ett hål i Köpenhamn för många år sedan...
  • Anonym (Förstår)
    Anonym (Runka ball...) skrev 2018-04-28 20:52:01 följande:
    En vän (nej inte jag) stoppade in den i ett hål i Köpenhamn för många år sedan...
    Tur att du fick den med dig hem igen  Skrattande
  • Pussan
    Tornhöken skrev 2018-04-28 09:58:00 följande:
    Menar du att man kan köpa dig......
    Nej hyra....
  • Tornhöken
    Pussan skrev 2018-04-28 23:38:44 följande:

Nej hyra....

Jaja, betalt som betalt... Trodde du fick tillräckligt..
  • Pentra

Chiptrimma min Saab så skall jag kanske fundera på saken...

• Atlas61

Det är väl bara att ta dig en Thaimassage med happy ending om du vill bli avrunkad, kostar 3-500kr utöver massagen då!

• Glinda från Oz

Nej, jag är inte prostituerad.

Svar på tråden Skulle Du som kvinna sälja "handjobb"?