Inlägg från: Anonym (Bikille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bikille)

Är jag lesbisk?

Jag är bisexuell. Fast jag insåg det först i vuxen ålder. Men jag känner igen tankarna kring osäkerhet när "alla andra" var så självklart och säkra på sin sexualitet.

När andra tittade på tjejerna i porrsammanhang, så tittade jag ju på både killar o tjejer, med mera. Lesbisk porr har jag aldrig gillat. Tittade inte påbögporr förrän efter jag insett att jag är bisexuell, och den typen av porr gillar jag. Tror porrpreferensen ger en hint om din sexuella läggning...

Tror nästan man måste prova ha sex för att veta säkert, om man känner sig osäker. Det finns de som är nyfikna och inser att det känns helt fel efteråt, alternativt dem som känner att det är hel rätt..

Att ha sex med andra är problematiskt om man är i en realtion.

Jag tror dessutom att sexualiteten är lite som en gråskala mellan homo och hetero. Många bisexuella har könspreferens, och självklart föredrar vissa kroppstyper osv.

Jag lever i en vanlig relation med kvinna

o barn. Skulle det ta slut skulle jag definitivt satsa på killar. Vårt sexliv funkar också sådär...

Tror kanske du borde träffa rfsl på något möte. De träffas ibland. Eller gå med i qruiser, och prata med likasinnade på nätet, det hjälpte mig i alla fall

Svar på tråden Är jag lesbisk?