Inlägg från: ranten |Visa alla inlägg
  • ranten

Planerar tredje barnet, fler?

Hej hoppar in här! Har två barn födda - 13 och - 17. Är på första försöket då jag behöver pergotime för äl. Hade äl 1-3/8 enligt vad man brukar ha när man tar pergotime. Känner mig svullen och lite hugg och svullna bröst. Supertidigt, och säkert de extra hormonerna eller så men spännande också ??

• ranten
    Rebster skrev 2018-08-09 14:40:03 följande:

Jag fick det här fina resultatet idag ??

Åhh stort grattis!! Vad roligt!

Jag tror att jag har bim på onsdag, borde vara ons-fre. Har haft molvärk och hugg varje dag mer eller mindre. Men det har jag haft två gånger innan mellan ältid och mensen så behöver inte betyda något.
  • ranten

Tog ett test imorse igen som var blankt. Bim på ons-fre. Har inte mensvärk längre den avtog för två dagar sedan. Känner mig dock svullen fortfarande i underlivet, typ känns ömt när jag sätter mig ned och så. Har någon annan så? Förbereder mig för negativt denna veckan

• ranten

Första försöket gick inte. Har precis avslutat andra kuren med pergotime och ska göra ultraljud för att kolla om jag har några äggblåsor denna veckan. Hoppas det räcker med enkelkur även denhär gången.

• ranten

Hur går det för alla?

Jag var på vul igår och hade 2 ägg på 13mm och ett på 14mm. Ska tillbaka för nytt vul på fredag! Dubbeldos pergotime denna gången.

• ranten
    Sobika skrev 2018-09-27 20:37:25 följande:

Jag är gravid, gick in i vecka 6 idag så väldigt tidigt fortfarande.

Vad spännande! Du får uppdatera hur det går :)

Åhh stort grattis!!
  • ranten
    Gulletussan82 skrev 2018-09-28 07:58:30 följande:

Jag är också gravid i v.6 :) känner inget alls förutom i magen och brösten...

Åh en till! Stort grattis!

Har ni bf samma dag?
Svar på tråden Planerar tredje barnet, fler?