• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • pearly01

Hej! Hoppar gärna med i tråden. Har bim 14/6, andra försöket så vet ej om min cykel är regelbunden än. Hoppas äl funkar som den ska :)

• Sophie_A

Ok, det här med äl-tester!

Detta är första gången jag testar att tracka min ägglossning. Har alltid tyckt känna när den är, men det verkar som den är tidigare än jag trott. För visst är detta testet positivt?

Om jag förstått det rätt är min ägglossning om 24-48 timmar från och med nu? Vilket innebär att ikväll är det optimala tillfället för mys?

• SofiaS95
    Sophie_A skrev 2018-05-21 12:32:55 följande:

Ok, det här med äl-tester!

Detta är första gången jag testar att tracka min ägglossning. Har alltid tyckt känna när den är, men det verkar som den är tidigare än jag trott. För visst är detta testet positivt?

Om jag förstått det rätt är min ägglossning om 24-48 timmar från och med nu? Vilket innebär att ikväll är det optimala tillfället för mys?

Precis så är det mys ikväll och i morgon :)
  • Milian03

BIM lista juni

1/6 Camilllla

2/6 - Linsen8808

3/6 - Lilly2015, sycamore, Milian03

4/6 - Issari, maria1992, lottch3n

5/6 - Jagvetdåinte

6/6 - 1995lj

7/6 - Sophie_A

8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida

9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp

11/6 josssssaaaaan, kakan0

12/6 - Anny1, Blåstjärna

13/6 - niiskuneiti

14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, mindran, zeon

15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91

16/6 - Ejjami

17/6 - Jagerika

20/6 ettlitetsyskon

22/6 Lunalove

• louisejohansson

Hoppar in här jag med. Har ett barn sedan tidigare som blev till på första försöket, förra månaden var första försöket på ett syskon vilken gick men slutade i tidigt MF. Har ingen aning om när BIM är men någon gång i juni xD

• johannastroberg

BIM lista juni 

1/6 Camilllla

2/6 - Linsen8808

3/6 - Lilly2015, sycamore, Milian03

4/6 - Issari, maria1992, lottch3n

5/6 - Jagvetdåinte

6/6 - 1995lj, johannastroberg

7/6 - Sophie_A 

8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida 

9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp 

11/6 josssssaaaaan, kakan0 

12/6 - Anny1, Blåstjärna 

13/6 - niiskuneiti 

14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, mindran, zeon

15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91

16/6 - Ejjami 

17/6 - Jagerika 

20/6 ettlitetsyskon 

22/6 Lunalove

• nist

Hänger gärna på, första försöket denna månaden. BIM 17/6 ???????? håller tummarna för alla.

• Milian03
    Viljan2 skrev 2018-05-20 06:04:46 följande:

Vill också vara med, BIM 2/6 :) vårat andra försök, tempar och ägglossningstest. Första försöket missade jag ägglossningen helt då min cykel var betydligt längre (34 dagar) än vad jag hade innan "missfallet", äl på cykeldag 23.

Så förhoppningsvis kommer ägglossningen vilken dag som helst :) får man fråga hur ofta ni har sex? Vi har varannan dag, då jag inte vill missa äl, men det är tröttsamt att ha det så ofta tycker jag haha.. hoppas det går fort att bli gravid :P

Denna månad blev det bara sex en gång. Dagen innan äl. Dom andra 4 gångerna vi försökt har vi haft mer sex...
  • Lottch3n

Äl över för denna gången. Fick positivt test i söndags och kraftiga äl-känningar igår och även lite idag.

Vi fick till det fredag, lördag, söndag och måndag. Så vi har verkligen gjort allt vi kunnat :) snara att hålla tummarna nu då. :)

Denna eviga väntan ;)

Svar på tråden BIM juni 2018