BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Hej!
Jag hänger gärna på. Andra försöket denna månaden med andra barnet & har bim 6/6.
Hej! Hoppar gärna med i tråden. Har bim 14/6, andra försöket så vet ej om min cykel är regelbunden än. Hoppas äl funkar som den ska :)
Ok, det här med äl-tester!
Detta är första gången jag testar att tracka min ägglossning. Har alltid tyckt känna när den är, men det verkar som den är tidigare än jag trott. För visst är detta testet positivt?
Om jag förstått det rätt är min ägglossning om 24-48 timmar från och med nu? Vilket innebär att ikväll är det optimala tillfället för mys?
Ok, det här med äl-tester!
Detta är första gången jag testar att tracka min ägglossning. Har alltid tyckt känna när den är, men det verkar som den är tidigare än jag trott. För visst är detta testet positivt?
Om jag förstått det rätt är min ägglossning om 24-48 timmar från och med nu? Vilket innebär att ikväll är det optimala tillfället för mys?
BIM lista juni
1/6 Camilllla
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore, Milian03
4/6 - Issari, maria1992, lottch3n
5/6 - Jagvetdåinte
6/6 - 1995lj
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp
11/6 josssssaaaaan, kakan0
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - niiskuneiti
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, mindran, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91
16/6 - Ejjami
17/6 - Jagerika
20/6 ettlitetsyskon
22/6 Lunalove
Hoppar in här jag med. Har ett barn sedan tidigare som blev till på första försöket, förra månaden var första försöket på ett syskon vilken gick men slutade i tidigt MF. Har ingen aning om när BIM är men någon gång i juni xD
BIM lista juni
1/6 Camilllla
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore, Milian03
4/6 - Issari, maria1992, lottch3n
5/6 - Jagvetdåinte
6/6 - 1995lj, johannastroberg
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp
11/6 josssssaaaaan, kakan0
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - niiskuneiti
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, mindran, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91
16/6 - Ejjami
17/6 - Jagerika
20/6 ettlitetsyskon
22/6 Lunalove
Hänger gärna på, första försöket denna månaden. BIM 17/6 ???????? håller tummarna för alla.
Vill också vara med, BIM 2/6 :) vårat andra försök, tempar och ägglossningstest. Första försöket missade jag ägglossningen helt då min cykel var betydligt längre (34 dagar) än vad jag hade innan "missfallet", äl på cykeldag 23.
Så förhoppningsvis kommer ägglossningen vilken dag som helst :) får man fråga hur ofta ni har sex? Vi har varannan dag, då jag inte vill missa äl, men det är tröttsamt att ha det så ofta tycker jag haha.. hoppas det går fort att bli gravid :P
Äl över för denna gången. Fick positivt test i söndags och kraftiga äl-känningar igår och även lite idag.
Vi fick till det fredag, lördag, söndag och måndag. Så vi har verkligen gjort allt vi kunnat :) snara att hålla tummarna nu då. :)
Denna eviga väntan ;)