BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Sitter på ÄL+11 haft illamående å kväljningar i 2dar å har idag haft som ilningar/stramningar/hugg i livmodern, å igår stickningar i bröstvårtorna till å från, nu på kvällen märkte jag lite rosa aktigt på pappret om torka mig noga men knappt märkbart, undrar om kanske var ägget som fäste i morse å nu nidblödning, plus tempdipp i morse med eller om min mens ska bli tidig testet i morse visa negativt men kan ju vart för tidigt då om ev äggfästning idag?
Kroppen producerar ju ej hcg förrens ägget fäst.
Men men återstår att se antar jag om tempen stiger i morgon igen eller fortsätter neråt. Fortsätter den neråt e ju mens på gång. Har ingen mensvärk eller antydan till att mens ska va på gång heller nämligen.
Kanske ägget släppte typ 6-7/6 istället för 5/6 å isåfall så stämmer ju ÄL+10 rätt bra med ev fästning.
Ugh man hoppas för mkt tror jag å griper efter halmstrån BIM e ju 18/6 men då kanske 19-20/6 istället å då passar allt in haha jaja nu sluttänkt på detta blir galen.
Åh va spännande!! Håller tummarna för supertydligt positivt besked :) :)
Blankt idag också. Nu inväntar jag med att testa till midsommar. Då borde det ena eller andra ha dykt upp.
Thorax: ge inte upp hoppet. Många dagar dagar kvar. Jag hade själv en lång cykel förut så jag vet hur drygt det är. Själv hade jag som att tvärblankt på bim -3.
Daphodil: lycka till idag! När kan man ta ett digitalt? Har aldrig tagit ett sånt. Mitt test idag är ungefär som det igår som jag tog på eftermiddagen.
13/6 - Månflicka, niiskuneiti, mindran 14/6 EmmalinneaS, zeon 15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, lyckligast80 16/6 - Ejjami , Elih 17/6 - Jagerika , nist, FrökenUtter 18/6 - Zandylina, Jowian 19/6 Daphodil 20/6 smultronbär, smultronrt , snöoväder, laijina 21/6 IBS,penelope81 22/6 Lunalove, Sussovich 23/6 Thorax 25/6 Systeryser33 26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean
smulan87 27/6 Camilllla, Lilly2015 , Jojocool 28/6 FGK
+PLUS-lista + 27/5 bluegrass 28/5 Milian03 1/6 Em88 (bim-3) 2/6 lottch3n (bim-2) Saknad dotter 25/3 - 28/3 09 7/6 anny1 (bim-3) 8/6 sycamore 8/6 Hepphopp (bim-1) 12/6 SL185 (bim-3) 14/6 ettlitetsyskon
16/6 Bumblebeez 16/6 Norrskens
Jag korrigerade, jag antar att smulan87 har BIM om 10 dagar eller så är hon synsk :)
Försökte lägga till mig i plustråden men det misslyckades, kanske nån kan hjälpa mig. Bim igår 16/6.
Thorax: ge inte upp hoppet. Många dagar dagar kvar. Jag hade själv en lång cykel förut så jag vet hur drygt det är. Själv hade jag som att tvärblankt på bim -3.
Blankt idag också. Nu inväntar jag med att testa till midsommar. Då borde det ena eller andra ha dykt upp.