• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • Maka94

Blankt test idag, nu när jag tänker efter har jag för mig att det var blankt fram till dagen före Bim med dottern. Och sen kunde man ana något vääldigt svagt. Försöker hålla hoppet uppe.

• Norrskens
    Thorax skrev 2018-06-17 06:50:59 följande:

Nejdå, hoppet är de sista som lämnar en :) men har svårt att tro det tog sen då vi hade sex 4 dagar innan ÄL så samtidigt så blir jag inte förvånad om mensen skulle komma.

Hur lång var din lutenfas?

Jag har PCO trots att jag har BMI på 22, näe jag var yngre så var mina cyklar väldigt oregelbundna upp till 37 dagar. Jag hade 14 dagar lutealfas då också. Sen jag blev äldre har jag 28 dagar.
  • Smultronbär

Tog ett cb digital nyss.. bim-3 idag. Visade neg men blev nyfiken på hur det såg ut inuti så jag öppnade den.. någon som vet om jag kan läsa av detta? Haha ivrig

• Norrskens
    JoWiAn skrev 2018-06-17 07:01:15 följande:

Taaaadaaaa!!!

a

Wow, stort Grattis!!!! När kan en ta ett sånt där digitalt? Hur mkt ska hcg vara?
  • Norrskens
    Smultronbär skrev 2018-06-17 07:24:36 följande:

Tog ett cb digital nyss.. bim-3 idag. Visade neg men blev nyfiken på hur det såg ut inuti så jag öppnade den.. någon som vet om jag kan läsa av detta? Haha ivrig

Jag gjprde ett sånt där i tisdags och fick negativt. Öppnade upp det och hittade två streck. Efter googlande så fick jag info att de mäter annorlunda än vanliga gravtest därför kan en inte utläsa nåt från den uppbrutna stickan tyvärr.
  • Smultronbär
    Norrskens skrev 2018-06-17 07:26:56 följande:

Jag gjprde ett sånt där i tisdags och fick negativt. Öppnade upp det och hittade två streck. Efter googlande så fick jag info att de mäter annorlunda än vanliga gravtest därför kan en inte utläsa nåt från den uppbrutna stickan tyvärr.

Okej, tack då slipper man fundera ;)
  • JoWiAn
    Norrskens skrev 2018-06-17 07:24:50 följande:

Wow, stort Grattis!!!! När kan en ta ett sånt där digitalt? Hur mkt ska hcg vara?

Tack! Reagerar på 25 hcg tror jag. Du ser hur svagt min sticka visar.
  • Laijina

Jag är på ÄL +7 när kan jag börja testa?

Jag har inga direkt symtom, men det hade jag inte heller med dottern

Svar på tråden BIM juni 2018