BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Lycka till alla ni som plussat!
Min mens kom idag , ledsen o butter är jag. Inte för att jag inte kan ladda om o hoppas på o bli gravid nästa eller nästa månad igen utan för att jag inte ville ha bebis i april, maj eller på sommaren.. skit oxå! Feb o mars sket sig liksom! Men men vi får se om det går nästa gång!
Hade tappat hoppet helt då jag, precis innan jag skulle köra hem från jobbet såg en rosa/röd flytning.. Grät några ggr påvägen hem, men väl hemma så var där inget mer. Så tog ett test.

Har dock inga förhoppningar då de två andra gångerna slutat i mf. Så nu tänker jag bara ta det lugnt, sluta tempa och inte tänka så mycket. Smörjer med progesterAll (första gången jag testar) och hoppas att det hjälper. Någon som har erfarenhet av de?
Ja, jag är med inne på att testa fredag morgon ! Hoppas hoppas!! Kram
Hur gick det? Jag fick 2-3 veckor :) så glad att det hittills verkar gå som det ska!
Åh grattis vad skönt <3 jag har helt ärligt inte vågat testa! Vet inte om jag ska! Tar stickor var 3 e dag och de blir starkare varje gång och mitt illamående eskalerar! Kanske blir att jag bara försöker andas till vul 9/7 men vi får se!
Ca 5/3 :) så ditt test borde ju slå om nu! Hoppas :)
Mitt skulle slå om nu först för typ 2 dagar sen så får se om jag testar imorgonbitti eller lördag morgon!
Vill inte blir besviken! Gah! Haha
Hej! Går med här. Har bim idag.
3dje försöket. Kan ni hjälpa mig att tolk resultatet?
Ska det vara såhär ljust på bim? Eller är det ett spökstreck?

Har du testat? :)
Nix! Se kommentaren några steg upp :) vill inte oroa mig i onödan! Kanske hoppar det helt :)
Har du? <3
Tog ett digitalt imorse med morgonurin som slog om till 3+. Vet inte vad jag ska tro, hade små blödningar igår. Ber att det inte är nåt farligt!