BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Frallanz när har du bf? Jag har med haft 2 missfall på raken april och maj! Vecka 5 nu men går nog in i vecka 6 imorgon! Vul 9/7
Hur mår du denna gången? Nån skillnad mot tidigare graviditeter som blev missfall?
Hoppas så för din skull <3 har du blött inatt/idag med?
Kram
DUmma telefonen skickade svaret ovanför innan jag var klar :*
Nej jag har inget vul inbokat, Vet inte om jag känner att det behövs nu när jag fått så starka gravtest, men klart hade varit spännande att se ett litet hjärta så man kanske borde höra av sig sen :)
Fick också mf i vecka 5 med dem båda gångerna, 4+2 med båda och idag är den dagen så lite nervös är man... men som du säger; gravid tills motsatsen vidas :)
Tack fina för ditt stöd <3 på natten kommer det inget. Men på morgonen o senare kommer det bruna/ibland rosa spottings :/
Beklagar dina missfall! Det ska visst vara väldigt ovanligt med 3 mf på raken så får väl hoppas att våra pyren stannar hos oss nu, 4+2 idag. Och GRATTIS till plusset denna gången, är det ditt första? :) kul att du har vul inbokat, jag har tänkt tanken men vet inte om jag känner att det behövs nåt vul... men som jag svarade en annan innan så vore de ju kul o få se ett hjärta ticka :)
Mitt BF ska bli 6-7 mars enligt min app :) du då?
Jag mår smått illa till o från, molvärk på kvällarna samt att mina bröstgårdar är ömma när man klämmer lätt på dem eller kommer åt dem med armen eller nåt, som blåmärken ungefär. Med sonen hade jag inga gravsymtom alls förutom tröttheten, o med missfallen hade jag heller inget mer än molvärk. Har du några synptom i vad? :)
Oroa dig inte, så länge allt flyter på som vanligt så finns ingen anledning till oro <3 stor kram o tack för ditt stöd <3
Ok! Nä det är mitt andra barn :) har en son som blir 4 i sommar! För dig? Jag är 4+6 så vi ligger väldigt lika då!
Samma symptom som dig! :) jag hade mina två missfall 5+1 så motsvarande som på tisdag:. Kommer va en nervös vecka, men om det går bra så väntar ju vul runt hörnet sen 6+0 tänk om det kan få gå bra den här gången <3
Jag har bim idag, gjorde ett negativt test i onsdags. Har inga som helat känningar på att jag skulle vara gravid, så vet inte alls vart mensen är. Så tröttsamt.
Beklagar dina missfall! Det ska visst vara väldigt ovanligt med 3 mf på raken så får väl hoppas att våra pyren stannar hos oss nu, 4+2 idag. Och GRATTIS till plusset denna gången, är det ditt första? :) kul att du har vul inbokat, jag har tänkt tanken men vet inte om jag känner att det behövs nåt vul... men som jag svarade en annan innan så vore de ju kul o få se ett hjärta ticka :)
Mitt BF ska bli 6-7 mars enligt min app :) du då?
Jag mår smått illa till o från, molvärk på kvällarna samt att mina bröstgårdar är ömma när man klämmer lätt på dem eller kommer åt dem med armen eller nåt, som blåmärken ungefär. Med sonen hade jag inga gravsymtom alls förutom tröttheten, o med missfallen hade jag heller inget mer än molvärk. Har du några synptom i vad? :)
Tack fina för ditt stöd <3 på natten kommer det inget. Men på morgonen o senare kommer det bruna/ibland rosa spottings :/
Jag hade 3 på raken. 5+4, 6+3 och 5+5. Det som var gemensamt för dess var att testen inte öka som de skulle.
4+2 är det inte typ när när man ska ha mens? Fick du ett tydligt plus innan o sen blödde?