BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Äl+8. Graviditetskollens testa tidigt. Brukar dessa ge spökstreck tro?

Äsch det syns knappt på bild ser jag... syns mer i verkligheten.
BIM lista juni
1/6 Camilllla
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore, Milian03
4/6 - Issari, maria1992, lottch3n
5/6 - Jagvetdåinte
6/6 - 1995lj, johannastroberg
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp
11/6 josssssaaaaan, kakan0
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - niiskuneiti, Bumblebeez, mindran
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91
16/6 - Ejjami
17/6 - Jagerika , nist
20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter
21/6 IBS
22/6 Lunalove
26/6 sommar15
Idag kom mitt paket med ÄL test och gravtest. Så spännande. Ska börja testa på tisdag nästa vecka tänkte jag. ÄL borde vara på torsdag den 6/5. Är det många som kör med stickor, varför har ni valt det isf? :)
Jag är sjukt taggad på att min temp är helt annorlunda denna månaden jämfört med de 8 andra jag tempat... Den är väldigt jämn. Säger de er ngt?
Jag tempar samma tid varje dag 6.00 på morgonen, oavsett helg eller vad. Och det har jag som sagt gjort i 8 cykler nu.

Fick detta nu och gråter... Kan det vara vår tur nu?

Hej!
Vill gärna vara med i denna tråd. Fick idag missfall i vecka 8. Verkligen tråkigt... känns inte ens roligt att beräkna sitt BIM. Men skulle tippa på att det blir i slutet på juni. Följer gärna er andra.