BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Hej!
Aa... Jag är 23 år, så känns som de borde tagit sig då de är cirka 35-40% chans vid varje tillfälle. Tempar också och tar ägglossningstest.
Jag hoppas jag med! Tror jag hade ett tidigt missfall förra månaden då jag fick svagt positivt på test.. se nedan. Så räknar med missfall där med.

Det är så jäkla tråkigt då de är det enda man tänker på... :/
Hej!
Aa... Jag är 23 år, så känns som de borde tagit sig då de är cirka 35-40% chans vid varje tillfälle. Tempar också och tar ägglossningstest.
Jag hoppas jag med! Tror jag hade ett tidigt missfall förra månaden då jag fick svagt positivt på test.. se nedan. Så räknar med missfall där med.
Det är så jäkla tråkigt då de är det enda man tänker på... :/
Där kom mensen! Det får bli ett andra försök helt enkelt :) känns ändå helt okej. Då kan jag åka på konferens och gå på inbokade fester utan att smussla.
BIM-lista juni:
3/6 - Lilly2015
4/6 - Issari, maria1992
5/6 - Jagvetdåinte, lottch3n
8/6 - Nicciz
Hej tjejer!
Då bytte jag tråd. Igen. Mens på BIM+3 och förra månaden BIM+4. En hinner ju hoppas dessvärre. :(
Dags för femte försöket nu då och hoppas på ett plus till min födelsedag den 8 juni.
Fyller 35 så visst går det ju inte lika lätt längre.
Vi har två barn sedan tidigare. En son född -14 (fem försök varav två missfall) och en dotter född 14 månader efter sonen (tog sig direkt).
BIM-lista juni:
3/6 - Lilly2015
4/6 - Issari, maria1992
8/6 - Nicciz
9/6 - AllaGodaTingÄrTre
hej hoppar in här.. fick min mens i lördags. Så nu blir det till o invänta 2:a riktiga försöket <3 ska köpa ägglossnings test denna gång med så man ej missar ..
Lägger till mig på listan ? :)
lista juni:
lista juni:
3/6 - Lilly2015
4/6 - Issari, maria1992
6/6 - 1995lj
8/6 - Nicciz
9/6 - AllaGodaTingÄrTre
Hej allihopa. Fick min mens idag så nu flyttar jag med in här. Detta blir andra försöket.
lista juni:
3/6 - Lilly2015
4/6 - Issari, maria1992
6/6 - 1995lj
8/6 - Nicciz, Lo
9/6 - AllaGodaTingÄrTre
Gör ni något speciellt som ni tror kan förbättra era chanser ? :) har beställt bisolvon nu o berocca .. o börjat med rosenrot som jag ska ta till ägglossning .. :) o folsyra förstås
Hej. Jag hoppar in här ???? vet inte alls när jag har bim men hoppas att det blir i slutet av juni i alla fall. Har precis börjat äta provera för att få en blödning så vi kan påbörja första syskon försöket där efter. Jag har pco så kommer få ägglossnings stimulerande läkemedel för att förhoppningsvis få ägglossning, så får vänta och se när blödningen kommer så kan jag räkna ut ett ca bim.
Jag hoppar in i både maj- och junigruppen då jag dessvärre varit med om ett missfall som just bekräftades med "ej gravid" på ett digitalt test. Har nu ingen koll på min cykel, någon som vet om cykeln tillslut hoppar tillbaka "på plats" eller kan man inte längre lita på den man haft?
Bim 17/5, har försökt i typ 8 mån, men bara aktivt i 4-5. Hade först inte koll på äl och det var mest på skoj. Nu längtar jag såå mycket och hoppas hoppas att jag kan bli gravid! Är 33 år, börjar bli gammal!