• Anonym (Glad swinger)

Här är en swinger, fråga vad ni vill

Här är en glad swinger i en relation, fråga vad ni vill rörande ämnet. Inget trams, tack!

• Svar på tråden Här är en swinger, fråga vad ni vill
  • Anonym (Örjan)

Vilket tycker ni är trevligast. Privata fester eller att gå på klubb och i så fall har ni någon favoritklubb. Vilka regler har ni när ni träffar andra

• Anonym (Kinky_vi)
    Anonym (Örjan) skrev 2018-05-03 08:53:41 följande:

Vilket tycker ni är trevligast. Privata fester eller att gå på klubb och i så fall har ni någon favoritklubb. Vilka regler har ni när ni träffar andra

För vår del har både klubbar och privata fester sina fördelar. Klubbar är bra för att träffa folk och kanske lite spontansex med nya bekanta. Privata fester har fördelen att man oftast känner varandra och är mer på samma nivå. På klubbar är det rätt många par som "bara" har sex med varandra och blir kåta på miljön. Så började det för oss också så det är inget fel i det men på våra privata fester är det bara par som har partnerbyten, gruppsex och liknande. Är kul vilket som men privata fester blir ofta mer kinky med analsex, spermakladd, DP och annat som gubben och jag går igång på.
  • Anonym (Glad swinger)
    Anonym (Örjan) skrev 2018-05-03 08:53:41 följande:

Privata fester hemma eller på hotell är trevligt. Blir en mer intim känsla om det är en bra sammansättning. 
    Klubb kan vara bra det med, där finns ju ofta lite utrustning. Dock är folk generellt mer reserverade där.
    Regler är inget analsex med andra om vi inte kommer överens om det där och då.
  • Anonym (Kinky_vi)
    Anonym (Glad swinger) skrev 2018-05-03 09:34:34 följande:

Privata fester hemma eller på hotell är trevligt. Blir en mer intim känsla om det är en bra sammansättning. 

Klubb kan vara bra det med, där finns ju ofta lite utrustning. Dock är folk generellt mer reserverade där.

Håller med. Klubbar och speciellt lite större klubbar med relax, bubbelpool, bastu och BDSM-rum med gynstolar, sexgungor, kors och liknande kan vara väldigt trevliga med det blir oftast bättre rent sexuellt med privata fester. Privat har vi också några par som vi känner sedan lägge och där vi kör oskyddat vilket blir spontanare och skönare. Vår enda regel är inga tungkyssar man/kvinna vid partnetbyten och gruppsex. Dock ok. Kvinna/kvinna (är bisexuell men det är inte gubben.)
  • Anonym (Örjan)
    Anonym (Glad swinger) skrev 2018-05-03 09:34:34 följande:

Är nog av samma uppfattning. Skiljer dock en del mellan olika klubbar. Började som singelswinger innan jag träffade kvinnan som jag nu är gift med. Besökte en del klubbar i Danmark och en Örebro där det bara var knulla som gällde och knappt inget socialt. Skulle aldrig besöka den typen av klubb med frun men som sungelkille var det mycket knulla och ofta i form av gangbang och inte alls ovanligt med analsex, DP och liknande. De klubbar vi besöker idag har en helt annan kultur. Vi går även på en del privata fester för par och lite utvalda singlar. Blir ofta lite häftigare och mindre reserverad sex på orivata fester. Vi träffar också ett par rätt regelbundet där hon älskar analsex vilket min fru hatar så det blir så att säga vinst för alla parter.
  • Anonym (Örjan)

Jag och min fru gör alltid allt tillsammans när vi träffar andra och det trivs vi med. Kan ni tänka er att dela på er och ha partnerbyte i olika rum och liknande. Hur ser ni på bisexuella lekar. Jag och min fru är lätt bisexuells bägge två. Hon har inga problem att få leva ut den biten av sin sexualitet på klubbar och orivata fester men jag har aldrig sett något BS med män på någon klubb och det är väldigt ovanligt att det sker på privata fester. Har rätt många swingersbekanta som säger att om det blir sex mellan två män på en klubb eller privat så går dom hem.

• Anonym (Kinky_vi)
    Anonym (Örjan) skrev 2018-05-03 10:22:32 följande:

Jag och min fru gör alltid allt tillsammans när vi träffar andra och det trivs vi med. Kan ni tänka er att dela på er och ha partnerbyte i olika rum och liknande. Hur ser ni på bisexuella lekar. Jag och min fru är lätt bisexuells bägge två. Hon har inga problem att få leva ut den biten av sin sexualitet på klubbar och orivata fester men jag har aldrig sett något BS med män på någon klubb och det är väldigt ovanligt att det sker på privata fester. Har rätt många swingersbekanta som säger att om det blir sex mellan två män på en klubb eller privat så går dom hem.

För vår del är det samma sak, alltid tillsammans även om gubben inte alltid deltar aktivt. När det gäller BS kan jag säga att skulle gubben få se två män som har sex skulle han vara den första som gick hem. Lite synd men så är det.
  • Anonym (Kinky_vi)

Träffar ni bara par eller bjuder ni in lite singlar också till privata träffar eller kanske rent av singlar till trekanter.

• Anonym (Örjan)
    Anonym (Kinky_vi) skrev 2018-05-03 10:35:40 följande:

Träffar ni bara par eller bjuder ni in lite singlar också till privata träffar eller kanske rent av singlar till trekanter.

För vår del tycker vi bäst om träffar med lite singlar också och gärna med ett litet överskott av singelkillar. Träffar också lite singelkillar privat för trekanter och mindre GB med max fyra killar extra. Testade en gång med tio killar på en temakväll på Amante. Jsg tyckte det vsr härligt att se frun så ompysslad men inget hon vill göra om. Helt enkelt inte hennes grej då hon tyckte att det blev lite opersonligt.
  • Anonym (Örjan)

Har du något trevligt eller häftigt minne du vill dela med dig av. Mitt trevligaste minne är den nyårsafton som jag träffade min då blivande fru på en klubb. Vi klickade direkt både socialt och sexuellt och det roligaste var att vi var så upptagna med varandra att vi helt missade tolvslaget. Sedan vart första besök på klubb Sesam med LustKamnaren riktigt häftig då det var första gången jag fick nöjet att se flickvännen ha sex med andra män På ett stort bord delade hon och en annan kvinna på två singelkillar innan den andra mannen och jag hade sex med våra nyknullade kvinnor.

Svar på tråden Här är en swinger, fråga vad ni vill