Här är en swinger, fråga vad ni vill
Här är en glad swinger i en relation, fråga vad ni vill rörande ämnet. Inget trams, tack!
Här är en glad swinger i en relation, fråga vad ni vill rörande ämnet. Inget trams, tack!
Har du fått flera sprut inuti dig?
Ser så sjukt sexigt ut, om du har det..Hur var känslan?
Har ni testat flera killar samtidig där du är ensam tjej. Såg att du redan testat trekant men har ni testat fler än två kilkar santidigt och har du på någon klubb testat en sexgunga och i så fall vad tyckte du om det.
Vad tycker du om sperma. Är det ok om killar sprutar på dig vid partnerbyte och har du någon del på kroppen där det inte är ok att spruta.
Har du fått flera sprut inuti dig?
Ser så sjukt sexigt ut, om du har det..Hur var känslan?
Har ni testat flera killar samtidig där du är ensam tjej. Såg att du redan testat trekant men har ni testat fler än två kilkar santidigt och har du på någon klubb testat en sexgunga och i så fall vad tyckte du om det.
Vad tycker du om sperma. Är det ok om killar sprutar på dig vid partnerbyte och har du någon del på kroppen där det inte är ok att spruta.
Jag har haft 4 killar samtidigt på en klubb i just en gunga :) men vi har inte haft en träff med enbart killar.
Gungan är min favorit :)
Jag gillar sprut :)
Tar det gärna på mig. Bröst och ansikte, i hår och ögon vill jag inte ha.
Har full förståelse att man inte vill ha det i ögonen. I ansiktet är väldigt upphetsande att se. Är lite av en bukkakefantast. Har besökt gangbangexperten i Göteborg ett par gånger och då är det som regel avslut som bukkake som gäller. Tycker att det är jäkligt läckert. Är det något du skulle vilja testa vid tillfälle.
Skulle gärna vilja va med. men svårt för en ensam kille att få komma med har jag förstått.
Har förhållande men vet att min tjej aldrig skulle vilja hänga med.
Något tips på hur eller vart man kan söka?