Inlägg från: Anonym (Förälder) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förälder)

Bo 2 vuxna, 3 barn i en 3a, funkar det?

Anonym (Någon som gör det?) skrev 2018-05-03 15:34:23 följande:
    Får se när det skulle inträffa, just nu vill han vara mest med sin mamma. Och för mig är det inget negativt om han tillbringar mer tid hos hans pappa;)

Tror hus är mer intressant än om jag skulle köpa en 4a. Men ja, vi funderar på att köpa något större. Just nu är det dock inte möjligt ekonomiskt.
    Vilken charmig stil...Mig gör det inget att han spenderar mer tid med pappan ;)

Är du mamman till denna 10åring?
  • Anonym (Förälder)
    Anonym (Någon som gör det?) skrev 2018-05-04 07:31:43 följande:
    Jag är pappan.
    "Bonus"pappa?

Jag fattar inte nu.

Vill ni inte ha 10åringen där alls eller?

Blir lite eller ganska mycket illamående av den inställningen till ett barn.

• Anonym (Förälder)

Man måste inte älska bonusbarnet men att ha respekt för en annan människa, det har man.

Barnet har inte valt att ha dig i sitt liv, jag undrar hur alla dessa människor mår som håller på såhär?

Mitt barn hade hos sin sk pappa inte ens ett eget rum, han hade en hörna i deras datorrum,en bäddsoffa till en 2åring..då är man ju fan sjuk.

Sen i deras nästa boende, när syskon 1 föddes då åkte sonens alla saker till det syskonet och mitt barn skickades upp på ovanvåningen..så han blev liksom inte bara av med rummet utan även annat.

Detta har min son pratat om länge och i mina ögon är det att utsätta sitt barn för misshandel.

Det gör ni med detta barn....eller i alla fall du.

Skärp till dig!!!!

Svar på tråden Bo 2 vuxna, 3 barn i en 3a, funkar det?