Inlägg från: Anonym (same shit) |Visa alla inlägg
  • Anonym (same shit)

HEMORROJDER EFTER ANALSEX??

Fick samma sak efter analsex en gång med en kille och har kvar dem 2 år senare, trots att vi tog det lugnt och hade glidmedel. Ser inte roligt ut alls i röven och har inte varit bekväm med att bli sedd bakifrån efter det. Här inne på FL är analsex högprio. Ingen verkar få någon som helst biverkning av denna aktivitet. Mycket konstigt med tanke på frekvensen?!

• Anonym (same shit)
    lilleskutt123 skrev 2018-05-03 23:07:47 följande:

Vi hade ingen glidmedel alls!! Hade ingen koll alls på detdär..

VA som dem försvinner aldrig?????? Nu får jag lite panik????

Inget glidmedel, är du galen!!! Fattar du hur känslig analen är både för infektioner för att det lätt bildas sprickor , varför bögar så lätt kan få AIDS på det sättet eller andra otrevligheter i analen, varför kondom är ett måste i dessa delar. Analen bör förberedas ordentligt inför sex men hygien och glidmedel och lite töjning kanske med fingrar eller buttplug t ex. Men trots att jag var förberedd så sprack jag lite och fick bölder och ett sprucket blodkärl som bildat en permanent åder som ser ofräsh ut:( Kommer inte att göra om det och gillar inte ens skiten. Ställde upp för killen mest men njöt inte alls av det, och efteråt kändes det vidrigt i flera dagar, när man gick på toa och sånt.
  • Anonym (same shit)
    lilleskutt123 skrev 2018-05-04 00:28:17 följande:

Jag gjorde det också för killens skull. Det är bara tredje gången jag har sex och killen har haft förhållande innan så frågade om det verkligen var så smart men han sa typ mest äsh ja det är lugnt.. Har lärt mig en rejäl läxa av dethär.. är bara 18 år..

Vad tycker du jag borde göra?? Vägrar säga till mina föräldrar det kommer inte hända! 

Gör in te om det, iallafall inte förrän du läkt och då med glidmedel eller olja. Det finns ett medel på apoteket som är för hemorrojder, en salva som kan dra ihop det något och läka. Men se till att inte vara hård i magen för det gör det värre. Det kommer nog att läka inom en månad eller två förhoppningsvis:) Oroa dig inte men ta hivtest och könssjukdomar om det var en tillfällig kille. Lycka rtll"
Svar på tråden HEMORROJDER EFTER ANALSEX??