Inlägg från: Nomanisanisland |Visa alla inlägg
  • Nomanisanisland

Spåra min mans Iphone

melissa85 skrev 2018-05-04 13:35:05 följande:

Hej, har en känsla i magen att min man textar med andra tjejer via sin mobil. Innan jag konfronterar honom behöver jag bevis och jag måste få veta själv. Kanske är jag paranoid (vilket jag hoppas) men min magkänsla säger nåt annat.

Finns det något sätt att spåra hans text meddelande? Nånting? Han har ett lösenord, så jag kommer inte in i hans telefon själv, det betyder att spion program varor inte kommer i frågan.. Behöver bara ha tillgång till hans SMS. 
    Är väldigt desperat, då jag inte vet "hur jag ska komma på honom".
    Nej, jag tror inte att han träffar nån, men ja- jag tror att han skriver.

Och snälla, kom inte med svar "detta är olagligt", "det är inte ok att snoka i nån annans telefon" etc etc, för det vet jag själv.

Jag vill bara veta sanningen.

Prata med din man. Och följ lagen. Finns inget mer patetiskt än mobilsnokningsurskuldningstramset eller MSUT.
  • Nomanisanisland
    melissa85 skrev 2018-05-07 08:06:30 följande:
    Jag är väldigt lugn idag, men det är alltid så upp och ner.. En dag så skiter jag i det, nästa dag blir jag typ crazy av paranoia. Ska kanske säga att vi har det mycket bra i övrigt, han är en väldigt kärleksfull människa, som kommer och säger typ 5 gg om dagen hur mycket han älskar mig. Så nej- hans beteende antyder INGET, för han är den rena drömmen när det gäller mig, men, men.. men jag vill inte att han går bakom min rygg.. Hans telefon gör mig galen.
    Skärp dig och sök hjälp innan du har förstört vad som låter som ett i grunden vettigt förhållande.
  • Nomanisanisland
    melissa85 skrev 2018-05-04 14:27:50 följande:
    Jag vill veta om han är skyldig. Därför vill jag kunna läsa han sms.
    Du ska ge fullständigt fan i att läsa hans sms, om inte annat för att det innebär att du bryter en annan människas brevhemlighet också.
  • Nomanisanisland
    Canadasvensk skrev 2018-05-04 21:02:41 följande:
    Alla som läser FL vet att du aldrig skulle titta i din partners telefon. Jätte bra för er ju!  Skrattande

Men nu skrev TS just det här:

"Och snälla, kom inte med svar "detta är olagligt", "det är inte ok att snoka i nån annans telefon" etc etc, för det vet jag själv."  Drömmer
    Jo, fast vill hon själv styra svaren, talar hon med fördel med sig själv. Samt lär sig att hon inte har någon som helst rätt att snoka i andras konversationer.
    melissa85 skrev 2018-05-04 14:27:50 följande:
    Jag vill veta om han är skyldig. Därför vill jag kunna läsa han sms.
    Du ska ge fullständigt fan i att läsa hans sms, om inte annat för att det innebär att du bryter en annan människas brevhemlighet också.
Svar på tråden Spåra min mans Iphone