• Finlandssvensk

Större aktivitetsleksak till 7 månaders?

Hej!

Just nu tittar min 7 månaders på Babblarna på Youtube medan jag förbereder middag. Men det skulle vara roligt att ha någon större leksak (som hålls på bordet/går att sätta fast och som håller honom aktiverad en stund) eller nån som han kunde sitta i och leka ( jag tänker mig en stol och grejer framför att pilla på men jag vet inte om det finns haha)

Tips nån? :)

• Svar på tråden Större aktivitetsleksak till 7 månaders?
  • legomum

Lamaze har massor av aktivitetsleksaker /mjuka. Finns ringar att kroka i leksakerna och för att fästa dem. /Allt finns bla på br

• Finlandssvensk
    legomum skrev 2018-05-04 14:34:22 följande:

Lamaze har massor av aktivitetsleksaker /mjuka. Finns ringar att kroka i leksakerna och för att fästa dem. /Allt finns bla på br

Men var ska kroka i dom vid ett bord? Och så tänkte jag på nån leksak där man kan "göra" grejer :)
  • Anonym (Y)

Annars brukar vanlig lera (som du kan göra själv) med lite tillbehör att sätta i hålla barn sysselsatta en stund.

• Jsv17

Safari leksakerna med sugkoppar under som är till bumbos bricka, men går ju lika bra att fästa på ett bord, de har en större som är lika stor som brickan, det skulle kanske kunna vara nåt?

Mamma till en liten pojke sedan 9-12-17
Svar på tråden Större aktivitetsleksak till 7 månaders?