Inlägg från: Tystdetärhemligt |Visa alla inlägg
  • Tystdetärhemligt

Att ta steget ut

GivePEASachanche skrev 2018-05-07 17:14:32 följande:

Annars så kan jag verkligen vara diskret. Jag vet precis hur det är. Lovar

Jag lyckades ändra mitt användarnamn till något mer diskret. Jag kanske tar mod till mig och skriver! /TS
  • Tystdetärhemligt
    Anonym (Känner igen mig) skrev 2018-05-07 23:23:46 följande:

Är bisexuell. Varit intresserad av andra tjejer sedan högstadiet (Är nu 35).

I höstas vågade jag berätta för min man att jag är bi. Han tog det bra och har inga problem med det. Jag älskar honom och kan inte tänka mig att leva utan honom. Men tanken på att aldrig få vara med en kvinna gör ont i mig. Jag har inte frågat min man om han skulle tycka att det var ok om jag var med en tjej vid sidan om och vill ik te att han ska tro att jag ibte älskar honom eller att han inte är bra nog. Han är underbar, men jag längtar efter en kvinnas kropp.

Ja men det är ju det jag mår dåligt över i mig själv. Jag älskar ju maken och vi är lyckliga förutom att jag känner mig olycklig för att jag inte vågar ta steget ut att träffa en kvinna. Han vill det och tycker att det är okej att jag gör det. Tror vi förstår varandra hur vi menar/känner. Att den längtan gör ont/blir som en sorg. I mitt fall någon slags rädsla tror jag..
Svar på tråden Att ta steget ut