• PerAhlm

Är det en speciell typ av kvinnor som söker KK?

Börjar undra då jag inte lyckats skapa den typen av kontakter med kvinnor.

Finns det ett mönster bland de kvinnor som kan tänka sig KK?

Flummiga esteter, mulliga skönheter, vårdpersonal, djurälskare eller vad?

• Svar på tråden Är det en speciell typ av kvinnor som söker KK?
  • Anonym (manligt beteende)
    PerAhlm skrev 2018-05-07 21:37:14 följande:

Kvinnor som kan koppla bort känslor! Som är mer manliga och rationella i sitt tänkande, som inte sätter sex ihop med känslor. Kvinnor som är mer tagare än givare, som sätter sig själv före andra sannolikt.  Såna som har hög självkänsla,  gillar sina kroppar och kan använda dem mer mekaniskt som ett verktyg för njutning som män.

Alternativt unga tjejer som experimenterar och faller för trender och grupptryck i sökande efter sig själv och som vill framstå som frigjorda och starka inför killar.
  • PerAhlm
    Anonym (manligt beteende) skrev 2018-05-07 21:47:29 följande:
    Kvinnor som kan koppla bort känslor! Som är mer manliga och rationella i sitt tänkande, som inte sätter sex ihop med känslor. Kvinnor som är mer tagare än givare, som sätter sig själv före andra sannolikt.  Såna som har hög självkänsla,  gillar sina kroppar och kan använda dem mer mekaniskt som ett verktyg för njutning som män.

Alternativt unga tjejer som experimenterar och faller för trender och grupptryck i sökande efter sig själv och som vill framstå som frigjorda och starka inför killar.
    Tack för bra svar.
  • slampiga Iren
    Anonym (manligt beteende) skrev 2018-05-07 21:47:29 följande:

Och vi som är singla med utflugna barn, som har börjat på "vår andra ungdom" och bara vill leva lite innan vi blir för gamla och inte vill ha "hela packetet".
  • PerAhlm
    slampiga Iren skrev 2018-05-07 22:10:51 följande:
    Och vi som är singla med utflugna barn, som har börjat på "vår andra ungdom" och bara vill leva lite innan vi blir för gamla och inte vill ha "hela packetet".
    Ja, ytterligare en grupp. Verkar som killar i 20-årsåldern gillar er väldigt mycket.

Alla dessa trådar från 18-åringar som söker "äldre".
  • slampiga Iren
    PerAhlm skrev 2018-05-07 22:12:45 följande:
    Ja, ytterligare en grupp. Verkar som killar i 20-årsåldern gillar er väldigt mycket.

Alla dessa trådar från 18-åringar som söker "äldre".
    Ja, håller med, Man blir trött på alla dessa. Måste åtminstone vara i slutet på 20-åren ska det vara interessant för mig.
  • Liberté

Nu är jag inte lastgammal men över 30 och jag har alltid (sen 14 års åldern) haft KK när jag inte varit i seriöst förhållande.

Som vuxen har yrket varierat från influencer, advokat, modell, student inom design/kläder, kemist, arkeolog, hotellanställd ,bergsingenjör och ekonomiskt oberoende glidare.

Rätt stor mix. Inga batikhäxor eller annat f! Skräp direkt. Generellt god ekonomi, självständiga kvinnor.

• Anonym (N)

En stor grej är ju om de är relativt nyblivna singlar skulle jag säga. Det stämmer iaf in på en del vänner till mig och även mig själv. Efter ett förhållande vill ju många bara chilla på kärleksfronten men ändå ligga och ha lite kul.

• slampiga Iren
    Anonym (N) skrev 2018-05-07 23:00:41 följande:

En stor grej är ju om de är relativt nyblivna singlar skulle jag säga. Det stämmer iaf in på en del vänner till mig och även mig själv. Efter ett förhållande vill ju många bara chilla på kärleksfronten men ändå ligga och ha lite kul.

Just precis !   Du har fattat.   I 2018 måste det va tillåtet för en kvinna att säga man är kåt och vill ha lite kul.
  • Steffo77
    PerAhlm skrev 2018-05-07 21:37:14 följande:

Dom är väl som vissa karlar som bara söker njutning. Man ska inte tro att det bara är karlar som är så & kvinnor måste ha känslor inblandat när dom har sex. Är kanske vanligare hos män att ha "bara" sex för njutning, men är ingen regel.
  • PerAhlm
    Liberté skrev 2018-05-07 22:46:02 följande:

Nu är jag inte lastgammal men över 30 och jag har alltid (sen 14 års åldern) haft KK när jag inte varit i seriöst förhållande.

Som vuxen har yrket varierat från influencer, advokat, modell, student inom design/kläder, kemist, arkeolog, hotellanställd ,bergsingenjör och ekonomiskt oberoende glidare.

Rätt stor mix. Inga batikhäxor eller annat f! Skräp direkt. Generellt god ekonomi, självständiga kvinnor.

Söker du dig till kvinnor med "god ekonomi"?
    slampiga Iren skrev 2018-05-07 23:13:49 följande:
    Just precis !   Du har fattat.   I 2018 måste det va tillåtet för en kvinna att säga man är kåt och vill ha lite kul.
    Ja, icke-PK har lyckligtvis blivit mer accepterat.

Kuk, fitta och knulla heter det och inga andra tramsiga ord för samma sak.

• slampiga Iren
    PerAhlm skrev 2018-05-07 23:33:21 följande:
    Söker du dig till kvinnor med "god ekonomi"?
    slampiga Iren skrev 2018-05-07 23:13:49 följande:
    Ja, icke-PK har lyckligtvis blivit mer accepterat.

Kuk, fitta och knulla heter det och inga andra tramsiga ord för samma sak.

Vilken typ av beteende är det här ?  Har du nåt sorts hat mot starka oberoende kvinnor ?  Nykter eller ??
  • PerAhlm
    slampiga Iren skrev 2018-05-07 23:44:02 följande:
    Vilken typ av beteende är det här ?  Har du nåt sorts hat mot starka oberoende kvinnor ?  Nykter eller ??
    Jag undrade om han söker sig till kvinnor med god ekonomi.

Varför skulle jag hata dem?
  • Liberté
    PerAhlm skrev 2018-05-07 23:33:21 följande:

Söker du dig till kvinnor med "god ekonomi"

Nej inte direkt men jag är fysiskt aktiv samt gillar att resa. De damer jag tenderar att träffa har bättre än standard ekonomi, dessutom är utbildning sexigt.
  • slampiga Iren
    PerAhlm skrev 2018-05-07 23:47:59 följande:
    Jag undrade om han söker sig till kvinnor med god ekonomi.

Varför skulle jag hata dem?
    Jag syftar mera på det du svarade till mig, icke-pk m.m.
  • PerAhlm
    slampiga Iren skrev 2018-05-07 23:53:12 följande:
    Jag syftar mera på det du svarade till mig, icke-pk m.m.
    Ja, men är det inte skönt att kunna säga vad man känner?
  • slampiga Iren
    PerAhlm skrev 2018-05-07 23:59:03 följande:
    Ja, men är det inte skönt att kunna säga vad man känner?
    Jo, men du kunne haft ett lite mera trevligt ordval tycker jag. Men skit i det nu, läggdags här, Godnatt
  • PerAhlm
    slampiga Iren skrev 2018-05-08 00:05:39 följande:
    Jo, men du kunne haft ett lite mera trevligt ordval tycker jag. Men skit i det nu, läggdags här, Godnatt
    Var inte illa ment. Alltås, helt ok för mig om folk använder ord som "knulla".
  • MrC
    slampiga Iren skrev 2018-05-08 00:05:39 följande:
    God natt!
Svar på tråden Är det en speciell typ av kvinnor som söker KK?