• arvedel

Hur ro hem detta? (intresserad av en tjej)

Går på en utbildning för tillfället. Har inte haft någon vidare bra personkemi i klassen, betett mig aggressivt samt ohyfsat vid flera tillfällen gentemot mina 2/3 utav mina kamrater, hållt för mig själv rätt mycket, stundtals blyg, etc.

Hursomhelst, så har jag fattat tycke för en utav det fagrare könet. Hon tar alltid ögontakt med mig, håller den i 2-3 sekunder sedan så tittat hon ner, ler överdrivet mycket när jag presenterar, drar håret bakom öronen och ler/skrattar när jag pratar med henne eller frågar henne någonting, höjer tonläget, osv. Jag är alltså rätt säker på att hon har fattat tycke för mig också.

Så hur göra? I hennes kompisgrupp befinner sig en utav dem som jag har skrämt litegrann och att inleda någonting i skolan kan bli awkward. Ska jag köra ändå? Ska man vänta tills efter utbildningen är slut? Hur ska jag ta kontakt då? Har ALDRIG skrivit och frågat ut på Facebook, så vet inte om tjejer uppskattar sådant.

Är rätt förbryllad över situationen. Och denna tjej är 9-10/10 i min åsikt, och det verkar inte typ någon annan som är intresserad utav henne. Utbildningen i fråga avslutas i juni.

Hur ska jag göra?

• Svar på tråden Hur ro hem detta? (intresserad av en tjej)
  • gangstah91

Först och främst, på vilket sätt har du varit aggressiv och ohyfsad mot dina kurskamrater? Varför har du varit det?

• lindalicious
    gangstah91 skrev 2018-05-10 03:31:04 följande:

Först och främst, på vilket sätt har du varit aggressiv och ohyfsad mot dina kurskamrater? Varför har du varit det?

Tänkte också samma, vadå betett dig aggressivt och ohyfsat?! Hade någon betett sig aggressivt på min utbildning hade denna åkt ut med huvudet före snabbare än en avlöning. Och varför i hela världen var du aggressiv? Jag tar för givet att det är åtminstone någorlunda vuxna människor som går på olika typer av utbildningar.
    Don't get mad, get even.
  • Ggrodan
    lindalicious skrev 2018-05-10 04:03:51 följande:

Tänkte också samma, vadå betett dig aggressivt och ohyfsat?! Hade någon betett sig aggressivt på min utbildning hade denna åkt ut med huvudet före snabbare än en avlöning. Och varför i hela världen var du aggressiv? Jag tar för givet att det är åtminstone någorlunda vuxna människor som går på olika typer av utbildningar.

Vem sa att vuxen betyder problemfri ?

Ts. Du behöver hantera dina problem, inte söka bekräftelse hos en tjej du tror vill ligga med dig för att hon äger två ögon och ett leende.
Svar på tråden Hur ro hem detta? (intresserad av en tjej)