• Anonym (Kräsen kvinna)

Kvinnor! Vart fann ni er kk?

Som rubriken lyder, hur hittar man en kk som vill ses på återkommande träffar? Jag tycker one night stand är helt värdelöst då det inte ger mig något, jag vill ha någon att utveckla sexet med testade bodycontact och fick frågor ifall vi skulle ha sex i hans bil utan ens en presentation först. Sånt tycker jag bara är osmakligt och får mig att vilja kräkas istället för att ha sex med han.

• Svar på tråden Kvinnor! Vart fann ni er kk?
  • Anonym (exxet)

Mitt ex är min KK, det funkar kanonbra!

• Anonym (Annika)

I huset där vi bor.

• Jenna Eriksdotter
    Anonym (Annika) skrev 2018-05-11 16:36:41 följande:

I huset där vi bor.

På en av dom vanligare sidorna för ändamålet. Men det var då inte lätt, krävs mycket tid och tålamod. Men det har lönat sig hittills i alla fall! =D
  • Jenna Eriksdotter
    Anonym (Annika) skrev 2018-05-11 16:36:41 följande:

I huset där vi bor.

På en av dom vanligare sidorna för ändamålet. Men det var då inte lätt, krävs mycket tid och tålamod. Men det har lönat sig hittills i alla fall! =D
  • Anonym (Annika)

hur gammal är han?

• Anonym (Kräsen kvinna)
    Jenna Eriksdotter skrev 2018-05-11 16:59:53 följande:

Vill du dela med dig av vilka sidor som finns? :)
  • Anonym (Blivandemamma)

Vi tjejer har otroligt lätt att hitta kk o sex vart vi än letar överallt både på nätet och i det offentliga livet
    Det är superenkelt att hitta kk om man är tjej i dagens samhälle, men däremot är det supersvårt för killar att hitta kk, sånt är verkligheten även om man inte vill tro det..............

• annika42

För mig var det hur lätt som helst. Rätt som det var så stod min lilla dröm prins där. Jag tror också att det är lättare för kvinnor att hitta kk.

• Anonym (hopplöst)

Har inte hittat nån bra eller varaktig kk på 4 år. Haft skitbra sex med flera och stark attraktion men har fått kämpa alldeles för hårt för att få till det med killarna så allt har runnit ut i sanden eller så har det uppstod känslor från ena parten och blivit komplicerat.

Jag hade gärna haft flera av dem regelbundet men har inte fått samma entusiasm tillbaks. De har bara velat på sina villkor och inte varit tillgängliga. Förmodligen för många att knulla samtidigt. Jag vill ha en exklusiv kk där båda ger järnet och är rena.

Upplever det är helt omöjligt att hitta kk. Kärlek känns betydigt lättare... men kan inte ha det i mitt liv just nu varför kk hade varit toppen. Sex minst ett par ggr/mån  annars bara frustrerande och meningslöst.

• Jenna Eriksdotter
    Anonym (Kräsen kvinna) skrev 2018-05-11 17:27:04 följande:
    Vill du dela med dig av vilka sidor som finns? :)
    Klubb6, Bodycontact, darkside med flera jag kommer kommer ihåg just nu, vet inte ens vilka som är bäst. Men den typen av sidor. 
    Anonym (Blivandemamma) skrev 2018-05-11 17:31:03 följande:

Vi tjejer har otroligt lätt att hitta kk o sex vart vi än letar överallt både på nätet och i det offentliga livet
    Det är superenkelt att hitta kk om man är tjej i dagens samhälle, men däremot är det supersvårt för killar att hitta kk, sånt är verkligheten även om man inte vill tro det..............

Det är ju lätt om det är vaniljsex utan kemi. Jag menar det förutsätter ju att man är socialt och sexuellt kompatibla om man ska inleda en KK relation. Allt beror ju på vilken person man är, vad man letar efter och vilken sorts person man vill ha. Men som med 99% av alla människor man möter så finns det ju inget större sug på relation av något slag. Nu söker kanske jag något som inte är standarden på dessa sidor, men jag upplevde det som enormt svårt att skapa kemi med folk, och lyckades man så var dom intresserade av ett helt annat sex, så då sprack det där i stället. Så "Otroligt lätt att hitta KK som tjej" är inte min erfarenhet då majoriteten av den den uppvaktning man får runner ut i sanden på grund av dåliga sociala färdigheter, otålighet och totalt oförstånd i hur det är att vara tjej på dessa sidor. Sen har man säkert många fel själv också, så lätt är det knappast =/
Svar på tråden Kvinnor! Vart fann ni er kk?