Anonym (Kräsen kvinna) skrev 2018-05-11 17:27:04 följande:
Vill du dela med dig av vilka sidor som finns? :)
Klubb6, Bodycontact, darkside med flera jag kommer kommer ihåg just nu, vet inte ens vilka som är bäst. Men den typen av sidor.
Anonym (Blivandemamma) skrev 2018-05-11 17:31:03 följande:
Vi tjejer har otroligt lätt att hitta kk o sex vart vi än letar överallt både på nätet och i det offentliga livet
Det är superenkelt att hitta kk om man är tjej i dagens samhälle, men däremot är det supersvårt för killar att hitta kk, sånt är verkligheten även om man inte vill tro det..............
Det är ju lätt om det är vaniljsex utan kemi. Jag menar det förutsätter ju att man är socialt och sexuellt kompatibla om man ska inleda en KK relation. Allt beror ju på vilken person man är, vad man letar efter och vilken sorts person man vill ha. Men som med 99% av alla människor man möter så finns det ju inget större sug på relation av något slag. Nu söker kanske jag något som inte är standarden på dessa sidor, men jag upplevde det som enormt svårt att skapa kemi med folk, och lyckades man så var dom intresserade av ett helt annat sex, så då sprack det där i stället. Så "Otroligt lätt att hitta KK som tjej" är inte min erfarenhet då majoriteten av den den uppvaktning man får runner ut i sanden på grund av dåliga sociala färdigheter, otålighet och totalt oförstånd i hur det är att vara tjej på dessa sidor. Sen har man säkert många fel själv också, så lätt är det knappast =/