Jenna Eriksdotter skrev 2018-05-11 18:12:53 följande:
Klubb6, Bodycontact, darkside med flera jag kommer kommer ihåg just nu, vet inte ens vilka som är bäst. Men den typen av sidor. Det är ju lätt om det är vaniljsex utan kemi. Jag menar det förutsätter ju att man är socialt och sexuellt kompatibla om man ska inleda en KK relation. Allt beror ju på vilken person man är, vad man letar efter och vilken sorts person man vill ha. Men som med 99% av alla människor man möter så finns det ju inget större sug på relation av något slag. Nu söker kanske jag något som inte är standarden på dessa sidor, men jag upplevde det som enormt svårt att skapa kemi med folk, och lyckades man så var dom intresserade av ett helt annat sex, så då sprack det där i stället. Så "Otroligt lätt att hitta KK som tjej" är inte min erfarenhet då majoriteten av den den uppvaktning man får runner ut i sanden på grund av dåliga sociala färdigheter, otålighet och totalt oförstånd i hur det är att vara tjej på dessa sidor. Sen har man säkert många fel själv också, så lätt är det knappast =/
Exakt. Det är svårare om man söker nåt specifkt. Jag söker en dominant man som kan 'lära upp' mig. Vill ha någon som är riktigt snuskig ;) Många man pratar med som man frågar vad de har för preferenser så säger de att de gillar det mesta typ.. Men inget extremt. Låter bara så tråkigt. Vill ju ha nån som man kan utvecklas med och vill inte ha 'bara' sex eller vaniljsex. Sen ska han vara lockande och tilldragande och det är verkligen inte vanligt bland de män jag kommit i kontakt med :/
En enda har jag känt attraktion till och han hittade jag här men han är bara att glömma.