• Anonym (Kräsen kvinna)

Kvinnor! Vart fann ni er kk?

Som rubriken lyder, hur hittar man en kk som vill ses på återkommande träffar? Jag tycker one night stand är helt värdelöst då det inte ger mig något, jag vill ha någon att utveckla sexet med testade bodycontact och fick frågor ifall vi skulle ha sex i hans bil utan ens en presentation först. Sånt tycker jag bara är osmakligt och får mig att vilja kräkas istället för att ha sex med han.

• Svar på tråden Kvinnor! Vart fann ni er kk?
  • annika42

Prova med at flörta med killar runt omkring dig.Kan finnas närmare än du tror.

• Speeddevil
    Anonym (76:a) skrev 2018-05-11 18:30:14 följande:

Har inte heller hittat träffat nån.Hur hittade ni bra män ,men bara som kk?

Jag söker kk också, jag är 37 år och ser bra ut från skaraborgsområdet om det är inärheten och du vill prata!
  • Speeddevil

Dom finns där ute! Jag tror man inte tittar ordentligt och killar som skickar ut massmejl och Dick Pics tar första plats så dom andra ?normala? killarna försvinner i mängden av medd. Man blir ju desperat som kille när man inte får svar heller så när man väl får svar så blir man lite för ivrig tror jag!

Jag söker iallafall en kk också, skulle klassa mig som normal, men lite vimsig som vissa på tråden kan intyga!

Jag hoppas väl hitta nån inärheten av mig så man kan ses!

• Mrmagic2019

Är också intresserad av att hitta en kk, tror fwb(friends with benefits) är mer passande. Då jag vill kunna utvecklas tillsammans med personen ifråga samt kunna umgås och hitta på saker eller diskutera om allt mellan himmel och jord.

• Anonym (Kräsen kvinna)
    Mrmagic2019 skrev 2018-05-14 09:27:37 följande:

Är också intresserad av att hitta en kk, tror fwb(friends with benefits) är mer passande. Då jag vill kunna utvecklas tillsammans med personen ifråga samt kunna umgås och hitta på saker eller diskutera om allt mellan himmel och jord.

Vart i landet finns du? :)
  • Mrmagic2019
    Anonym (Kräsen kvinna) skrev 2018-05-14 09:34:09 följande:

Vart i landet finns du? :)

Närke, men är mer än ofta på resande fot i jobbet, var har jag förmånen att styra själv.

Själv då?
  • Anonym (Letar)
    Anonym (Kräsen kvinna) skrev 2018-05-11 16:19:28 följande:

Som rubriken lyder, hur hittar man en kk som vill ses på återkommande träffar? Jag tycker one night stand är helt värdelöst då det inte ger mig något, jag vill ha någon att utveckla sexet med testade bodycontact och fick frågor ifall vi skulle ha sex i hans bil utan ens en presentation först. Sånt tycker jag bara är osmakligt och får mig att vilja kräkas istället för att ha sex med han.

Håller med dig till fullo. Det finns bra män på bc, skit i tokstollarna som skriver sådana förslag. Alla som bara skriver kik, Hej, eller sitt nummer typ eller andra konstiga förslag i första brevet är inte seriösa. Har skrivit tydligt i min press att jag söker återkommande. Finns faktiskt många som söker samma. Det svåra är att hitta nån man har kemi med och attraheras av. Jag märker det ganska snabbt när man väl går vidare och skriver på kik, men problemet uppstår när man skriver med några stycken och alla vill ses. Man får liksom dissa några redan innan träff och jag är inte så bra på det :p
  • Anonym (Letar)
    Jenna Eriksdotter skrev 2018-05-11 18:12:53 följande:

Klubb6, Bodycontact, darkside med flera jag kommer kommer ihåg just nu, vet inte ens vilka som är bäst. Men den typen av sidor. Det är ju lätt om det är vaniljsex utan kemi. Jag menar det förutsätter ju att man är socialt och sexuellt kompatibla om man ska inleda en KK relation. Allt beror ju på vilken person man är, vad man letar efter och vilken sorts person man vill ha. Men som med 99% av alla människor man möter så finns det ju inget större sug på relation av något slag. Nu söker kanske jag något som inte är standarden på dessa sidor, men jag upplevde det som enormt svårt att skapa kemi med folk, och lyckades man så var dom intresserade av ett helt annat sex, så då sprack det där i stället. Så "Otroligt lätt att hitta KK som tjej" är inte min erfarenhet då majoriteten av den den uppvaktning man får runner ut i sanden på grund av dåliga sociala färdigheter, otålighet och totalt oförstånd i hur det är att vara tjej på dessa sidor. Sen har man säkert många fel själv också, så lätt är det knappast =/

Exakt. Det är svårare om man söker nåt specifkt. Jag söker en dominant man som kan 'lära upp' mig. Vill ha någon som är riktigt snuskig ;) Många man pratar med som man frågar vad de har för preferenser så säger de att de gillar det mesta typ.. Men inget extremt. Låter bara så tråkigt. Vill ju ha nån som man kan utvecklas med och vill inte ha 'bara' sex eller vaniljsex. Sen ska han vara lockande och tilldragande och det är verkligen inte vanligt bland de män jag kommit i kontakt med :/

En enda har jag känt attraktion till och han hittade jag här men han är bara att glömma.
  • Anonym (Letar)

Och ni som hittar era KK sådär spontant i vardagen? Hur gör ni?? Jag vet att jag ser bra ut men det har aldrig hänt mig ändå. Hur bryter man isen på jobbet eller när man tränar? Man kan ju ge en blick men hur gör man sen? Jag är nog för blyg för sånt.

• Anonym (hopplöst)

På varenda dejtingsajt finns nästan enbart män som vill ha sex eller vara kk. Där har jag hittat mina. Inte helt frivilligt i de flesta fall.  men om man vill ha med män att göra får man helt enkelt acceptera kk ons eller celibat.

Det är en försvinnande liten del som vill ha seriösa relationer med kvinnor på dejtingsajter. De som velat är redan upptagna och de som, är kvar är de som inte vet vad de vill, är otrogna, mellan relationer eller annat, men roar sig medan de väntar.

Om du skriver att du vill ha kk eller ligga lär inte utbudet vara smalt om man säger s. Det räcker ju med en tråd härinne.

Svar på tråden Kvinnor! Vart fann ni er kk?