Han älskar mig inte längre.....
Hej TS Nu har det gått ett tag sen starten av den här tråden, hur mår du?
Jag förstår att du tycker ditt ex betett sig illa i alt det här, men objektivt har han varken skadat dig eller varit respektlös han har gjort så gott han kunnat men det är lätt att ställa för muren när din sårbarhet fick sig en Törn.
Jag är ledsen att ni inte fungerade men du måste ju se logiken i detta, för ditt läkandes skull. Att två unga människor träffas ofta och umgås och har sex, gentemot att vara sambos med gemensamma mål och en framtid och en vardag tillsammans, och att du aldrig visade att det var det du ville, klart han ger upp klart han tycker att ni dött ut, och han har all rätt att få reflektera själv, i lugn och ro, hur länge han vill, eftersom han vill få bestämma hur hans liv ska se ut och vad och vilka hans tid ska gå till, han tyckte inte att sex och umgås med dig räckte i längden det var för bekvämt och för safe att ni dessutom inte levde ihop. Svårt att känna ett "VI" om ni är "jag" och "jag" och "mitt" och "mitt" åt varsitt håll.
Nu känner du ensamheten eka och det är för att du måste vänja dig med ditt beslut, du valde att aldrig ta upp om att bli sambos / om att komma närmre i relationen, detta kan du inte beskylla endast honom för och du behöver förlåta, förlåta dig själv. Så du sen förlåter honom och du kan gå vidare med ny ljus energi. Och ett inre lugn. Redo förvärlden och allt som kan erbjudas.
Du behöver nu vänja dig med att du har ditt självständiga liv och fylla ut det med det som glädjer. Det mesta gick via honom så nu behöver du nya strategier nya idéer, det kräver lite mod men du har det, det du gått igenom är tufft men du är tuffare!
Kram