Steffqw skrev 2018-07-02 18:53:26 följande:
Jag har så många tankar inom mig. Jag tänker på honom varje dag så det gör ont. Den här smärtan är det värsta jag varit med om. Jag har slutat kolla honom på sociala medier. Jag måste försöka. Jag har raderat dejtingapparna.
Så nu står jag här helt ensam. Jag har inte kontakt med någon annan utom mina systrar, kompis och mamma. Jag känner mig som den ensammaste personen i hela världen.
Min mobil plingar inte längre med sms från honom. Ingen skriver till mig. Jag känner mig bara så tom. Så svag. Så otillräcklig.
Tankarna på honom går bara runt och runt. Det svider i hjärtat när jag tänker på allt vi gjort ihop. Åh fan vad jag saknar honom!!! Ibland när jag kliver in min lägenhet efter jobbet hoppas jag ibland, bara ibland att mina nycklar ska ligga där, att han ska ha postat dom.
Han lämnade mig ensam med så många frågor och funderingar. Dagen då han ville ses och säga att han ville fundera på sina känslor handlade det bara om HONOM.
Jag sa inte så mycket, dels för att jag inte kunde, hade ingen energi och dels för att jag inte visst vad jag skulle säga. Jag vill bara skrika ut:
"Jag älskar dig än men jag vet att du inte vill ha mig längre. Men jag ville bara säga det, så du vet".
Jag förstår det.
Men bra att du inte kollar honom på sociala medier längre.
Det kan ju leda till att du får se saker du inte vill se.
T ex om han skulle träffa någon annan.
Du är inte ensam. Du har ju din familj och dina vänner.
Var inte rädd för att prata me ddem. Det är jätteviktigt att du har stöd omkring dug nu.
Du ska inte hålla allt inom dig. Det är inte bra.
Istället för att tänka på hur bra ni hade de tillsammans så försök tänk på hur han beter sig nu.
Är det en person du vill ha tillbaka?
Det är kanske nu han har visat sitt riktiga jag.
Om du känner att du behöver skrika så gör det. Gå¨ut i skogen och bara skrik ur dig allt.
Så kanske det känns bättre sen.
Men vad du gör,håll inte allt inom dig.