Han älskar mig inte längre.....
Fast varför?
Varför inte bara hämta nycklarna?
Nu blir det ju som en förhoppning, du vill ha en reaktion från honom att han ska ändra sig, tänka vad han missat?
Kommer bara bli ytterligare en besvikelse när reaktionen uteblir.
Jag vill att han ska se mig som en stark person, jag vill visa mig stark inför honom och jag vill påpeka att han hade kunnat fråga hur jag mådde någon gång under de där 5 veckorna som jag gick och väntade, med tanke på de två åren vi har haft tillsammans.
Notera att jag enbart vill påpeka, typ säga till honom lite att han har betett sig på ett taskigt sätt och jag tycker inte att en person gör så, inte i mina ögon i alla fall.
Spelar ingen roll om han har tappat känslor eller inte bryr sig. Det handlar om medmänsklighet, visa att man har något vett i kroppen som han verkar sakna. Med tanke på att han sa till mig att han skulle fundera på sina känslor och hade tänkt på mig varje dag och sedan helt jävla tyst.
Så ja, jag vill påpeka det för honom att han har betett sig på fel sätt(detta är vad jag tycker och ni andra kan tycka att jag överdriver men jag tycker inte det för det är enbart JAG som vet vad för relation vi har haft och JAG vet hur han är som person).
Sen att jag vill visa mig stark, ja det är väl för att jag vill visa vad han går miste om och att jag faktiskt är en jävla stark person som klarar mig på helt egen hand utan honom!
Jag ska resa till Dublin i slutet av sommaren för att hjälpa till på ett dogpound och det vill jag säga till han!!!