Han älskar mig inte längre.....
Men snälla låt mig få älta, gråta, vara arg på honom och tjata om jag ska kontakta honom. Det har endast gått 4 veckor sedan ha gjorde slut med mig och 3 veckor sedan vi senast hördes av.
Jätte bra att ni ger mig tips och sådant.
Men jag måste få vara ledsen och få skriva av mig här. Jag mår väldigt dåligt just nu som man gör efter att ens kille gjort slut som man fortfarande älskar.
Vissa stunder känns det okej medan andra känns allt för jävligt. Som just nu. Fick en gråtattack. Men det hör väl till när man har gjort slut.
För nu vet jag hur det känns att få sitt hjärta krossat. Bokstavligt talat känns det som någon har dragit ut det och stampat på det!
Och för mig fungerar det är skriva av mig här precis vad jag känner och tycker! Och det fungerar för mig att få alla tips och tankar från er!
Jag tar till mig att jag inte borde kontakta honom. Jag gör verkligen det! Men när man fortfarande är kär och killen har sagt att han ska fundera på sina känslor då är det väl ganska självklart att mina tankar slår om att det finns en gnutta hopp att han har ändrat sig.
För kärleken gör en så jävla blind! Jag tänker inte på vad som är bäst för mig just nu. Jag tänker bara att jag vill ha honom tillbaka i mina armar!
Ena stunden formulerar jag ett sms där jag skriver att jag fortfarande har känslor för honom. Medan andra stunden formulerar jag smset där jag enbart säger att jag vill ha mina nycklar.
Så ännu en gång kärlek och känslor kan verkligen göra en människa knäpp och få en att göra knäppa saker. Men jag försöker hålla mig stabil och inte skicka iväg något förhastat sms där jag kommer ångra vad jag skrev.