Han älskar mig inte längre.....
Då känner du dig inte heller ensam.
Det kan vara så att du har gjort dig beroende av honom.
Men om du börjar umgås mer med dina vänner och din familj så kommer nog den känslan snart att försvinna.
Ja,det är väl lika bra att få det gjort,att byta nycklar.
Riv av plåstret snabbt så kan du släppa det och gå vidare sen.
Egentligen borde jag tag i nyckelbytet men det tar så jävla mycket emot!
Det tar emot för mig att träffa andra killar och skriva med andra. När jag träffade de där andra killarna efter jag blev dumpade tog det verkligen emot, men jag gjorde det ändå.
Precis samma känsla är det nu när jag tänker att jag ska kontakta honom angående nyckelbytet. Det tar emot till 100% att kolla om han ens skrivit något mer efter att jag skrev: OK!
Det tar emot att ens nämna att vi ska byta nycklar.
Så jag tänker: Varför ska jag fråga honom något mer om nyckelbyte?
Jag skrev till honom att jag ville ha mina nycklar men det fanns enbart ett syfte med det: Jag ville se om han hade tänkt klart på sina känslor, om han ens brydde sig om mig eller hade ens tänkt på mig.
Och ja, jag fick tydligt mitt svar. Så jag känner att jag inte alls har någon lust att mer skriva med honom, träffa honom eller ha med han att göra längre!
Jag är stark och jag klarar mig själv.
Jag insåg något idag:
Jag behöver inte honom för att bli hel, stark och slippa känna mig ensam. Nej jag behöver inte han längre i mitt liv. Jag kan vara stark, hel och inte ensam utan honom. Jag behöver inte han längre i mitt liv.
Så nycklarna kan jag gott posta. För vad ger det egentligen att jag träffar honom? Ingenting!!! Jag kommer inte få ut något av vårt möte. Antagligen kommer det bara göra ont efteråt. Jag vill såklart säga att han har betett sig dumt.
Men jag känner bara att jag inte orkar lägga mer energi till någon som han, någon som beter sig så jävla genomruttet.