Inlägg från: viseversa |Visa alla inlägg
  • viseversa

Stulit kompisens sprit

tozden skrev 2018-05-13 20:02:59 följande:
    Jo visst hade det funkat, men tror att det va hembränt. Hon lär märka + att jag inte ens är tjugo så lite svårt också att köpa. Visst, går att fixa på andra vägar men så mycket omtanke tänkte jag inte lägga ner. Ville mer ha tips på en jävligt bra lögn att dra.
    Du får såklart betala ny sprit. Brukar du alltid vara så oärlig? Hade du tyckt det var okej om dina vänner behandlade dig lika och tog dina saker utan att ersätta?
  • viseversa
    tozden skrev 2018-05-13 20:12:20 följande:
    Ja, jag är en orm. Men jag vill inte att hon ska få reda på att jag är en orm. Jag skiter i om hon blir ledsen, jag vill bara inte att hon ska veta att det va jag.
    Ja du du inser väl att du inte kommer ha många vänner kvar om du fortsätter bete dig som du gör och skita i deras känslor.
  • viseversa
    tozden skrev 2018-05-13 20:20:51 följande:

Update: hur som funkar det inte att ge henne en hundring, hon kommer ändå tycka att jag är en jävlig vän. Hon ville supa med mig, jag sa att jag inte skulle och tog hennes sprit och söp ändå. Hon kommer känna sig sviken än om hon får en hundring.

Skyll dig själv. Men du verkar ju inte bry dig om dina vänner så bara att leva med detta.
Svar på tråden Stulit kompisens sprit