är oskuld ett hinder?
varför skulle någon kvinna acceptera någon kille som är 25+ och oskuld.
jag är oskuld av fel anledningar, ingen kvinna har velat ha mig so far, varför skulle hon förbise detta?
varför skulle någon kvinna acceptera någon kille som är 25+ och oskuld.
jag är oskuld av fel anledningar, ingen kvinna har velat ha mig so far, varför skulle hon förbise detta?
är du man, hen eller kvinna?
utseende är ett hinder för mig eftersom jag är ruggit ful. du hade fattat om du såg mig.
hur skaffar man charm och still? är väl något man bara har...
Det är nog dags att byta psykolog.
Det är nog dags att sluta mata forumet med trådar om exakt samma ämne flera dagar i rad, särskilt som TS inte är mottaglig för några av svaren han får.
Det är nog dags att byta psykolog.
Det är nog dags att sluta mata forumet med trådar om exakt samma ämne flera dagar i rad, särskilt som TS inte är mottaglig för några av svaren han får.
så vad ska jag göra då? jag har 100+ defekter som inte går att fixa jag har faktiskt försökt, och ingen har so far velat lära känna mig, folk är elaka mot mig och kommenterar mitt utseende hela tiden helt random. jag är 26 och inte haft en vän sen jag var 17 och aldrig varit med en kvinna, hur är detta möjligt? hela mitt vuxna liv endast ensam. vad talar för att det ska brytas? varför skulle någon vilja vara min kompis/flickvän? hur kan någon tycka om mig när jag är en av de fulaste människorna på jorden som dessutom är super tråkig? logik..?
Japp, där har du ETT rätt i alla fall. En människa med tråkig personlighet är varken attraktiv som partner eller som vän.
Kanske dags att jobba med det?
Annars finns det många sätt att trivas på som ensam. Skaffa hobbies! :) Rätt som det är har du roligt, blir gladare, och träffar en vän!
Husdjur är inte fel om du trivs med och är intresserad av djur.
Sedan skulle det kanske hjälpa folk att förstå om du ville lista säg.... minst fem av de där 100 problemen du har?
Hittils har jag inte läst om ett enda.