• poppa01

är oskuld ett hinder?

varför skulle någon kvinna acceptera någon kille som är 25+ och oskuld.

jag är oskuld av fel anledningar, ingen kvinna har velat ha mig so far, varför skulle hon förbise detta?

• Svar på tråden är oskuld ett hinder?
  • poppa01
    Totinona11 skrev 2018-05-15 20:29:32 följande:
    Sparat sig för skola??? Nä men visst. Kommer ihåg hur man inte ens kunde ha sex i 15 min p g a all läxläsning.

Men eftersom du inte vill ändra på dig och tycker kvinnor har för höga krav som inte vill ha någon som är tråkig och bitter får du väl vara oskuld då.
    jag menar att vissa killar är väldigt upptagna med skola och jobb så inte mycket tid till vänner och ragga.

men hur kan jag ändra mig, jag har ju försökt allt. att jag öht måste ändra mig är ju ett bevis på att kvinnor är kräsna, varför kan jag inte duga som jag är precis so malla kvinnor duger som dom är? dessa ständiga krav...

berätta varför jag är tråkig och berätta hur man slutar vara tråkig om man är genuint tråkig?

bitter? ja i skrivande stusnd kanske, men jag går inte runt och är bitter varje dag det är slöseri med energi och ger mig feber och huvudvärk, 
  • K Kalle
    poppa01 skrev 2018-05-15 21:56:04 följande:

är du man, hen eller kvinna?

utseende är ett hinder för mig eftersom jag är ruggit ful. du hade fattat om du såg mig.

hur skaffar man charm och still? är väl något man bara har...

Är en hon.
  • Katten47

Det är nog dags att byta psykolog.

• DeathByPickles

Det är nog dags att sluta mata forumet med trådar om exakt samma ämne flera dagar i rad, särskilt som TS inte är mottaglig för några av svaren han får. 

Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • poppa01
    Katten47 skrev 2018-05-16 03:22:08 följande:

Det är nog dags att byta psykolog.

jag har 3 st psykologer, har haft 2 andra också. det hjälper inte.
  • poppa01
    DeathByPickles skrev 2018-05-16 04:52:03 följande:

Det är nog dags att sluta mata forumet med trådar om exakt samma ämne flera dagar i rad, särskilt som TS inte är mottaglig för några av svaren han får. 

så vad ska jag göra då? jag har 100+ defekter som inte går att fixa jag har faktiskt försökt, och ingen har so far velat lära känna mig, folk är elaka mot mig och kommenterar mitt utseende hela tiden helt random. jag är 26 och inte haft en vän sen jag var 17 och aldrig varit med en kvinna, hur är detta möjligt? hela mitt vuxna liv endast ensam. vad talar för att det ska brytas? varför skulle någon vilja vara min kompis/flickvän? hur kan någon tycka om mig när jag är en av de fulaste människorna på jorden som dessutom är super tråkig? logik..?
  • CarinaL26
    poppa01 skrev 2018-05-16 22:56:19 följande:

så vad ska jag göra då? jag har 100+ defekter som inte går att fixa jag har faktiskt försökt, och ingen har so far velat lära känna mig, folk är elaka mot mig och kommenterar mitt utseende hela tiden helt random. jag är 26 och inte haft en vän sen jag var 17 och aldrig varit med en kvinna, hur är detta möjligt? hela mitt vuxna liv endast ensam. vad talar för att det ska brytas? varför skulle någon vilja vara min kompis/flickvän? hur kan någon tycka om mig när jag är en av de fulaste människorna på jorden som dessutom är super tråkig? logik..?

Varför startar du alla trådar om det ändå bara är du själv som har svaren?
  • poppa01
    CarinaL26 skrev 2018-05-16 23:02:00 följande:
    Varför startar du alla trådar om det ändå bara är du själv som har svaren?
    se vad folk kan komma med för tips men so far så snackar ni bara goja

och även tips på hur acceptera ensamhet

många av er är oärliga också, ni vet mycket väl att när en kvinna ser en kortväxt ful kille med tråkig personlighet så tänker hon direkt att han lever på sos och har noll vänner och "ewwww så äcklig han e". bevis är ju att nästan alla fula killar lever livet ut ensamma - ingen vill ha dom, titta runt med stan me dina ögon. average killar är INTE fula, så försök inte med det.
  • DeathByPickles
    poppa01 skrev 2018-05-16 23:47:52 följande:
    se vad folk kan komma med för tips men so far så snackar ni bara goja

och även tips på hur acceptera ensamhet

många av er är oärliga också, ni vet mycket väl att när en kvinna ser en kortväxt ful kille med tråkig personlighet så tänker hon direkt att han lever på sos och har noll vänner och "ewwww så äcklig han e". bevis är ju att nästan alla fula killar lever livet ut ensamma - ingen vill ha dom, titta runt med stan me dina ögon. average killar är INTE fula, så försök inte med det.

Japp, där har du ETT rätt i alla fall. En människa med tråkig personlighet är varken attraktiv som partner eller som vän. 

Kanske dags att jobba med det? 

Annars finns det många sätt att trivas på som ensam. Skaffa hobbies! :)  Rätt som det är har du roligt, blir gladare, och träffar en vän!
    Husdjur är inte fel om du trivs med och är intresserad av djur. 

Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • DeathByPickles

Sedan skulle det kanske hjälpa folk att förstå om du ville lista säg.... minst fem av de där 100 problemen du har? 
    Hittils har jag inte läst om ett enda. 

Svar på tråden är oskuld ett hinder?