• poppa01

är oskuld ett hinder?

varför skulle någon kvinna acceptera någon kille som är 25+ och oskuld.

jag är oskuld av fel anledningar, ingen kvinna har velat ha mig so far, varför skulle hon förbise detta?

• Svar på tråden är oskuld ett hinder?
  • poppa01
    DeathByPickles skrev 2018-05-16 23:57:20 följande:

Japp, där har du ETT rätt i alla fall. En människa med tråkig personlighet är varken attraktiv som partner eller som vän. 

Kanske dags att jobba med det? 

Annars finns det många sätt att trivas på som ensam. Skaffa hobbies! :)  Rätt som det är har du roligt, blir gladare, och träffar en vän!
    Husdjur är inte fel om du trivs med och är intresserad av djur. 

jag har redan försökt jobba på det hela mitt liv, det hjälper inte. jag är naturligt tråkig/konstig. synd att ingen kan acceptera någon som är tråkig/konstig.

jag har många hobbies, jag gillar inte ensamheten ändå. att vara glad är jag, jag går inte runt och är arg. fortfarande ingen vän.

jag har husdjur.
  • poppa01
    DeathByPickles skrev 2018-05-16 23:58:46 följande:

Sedan skulle det kanske hjälpa folk att förstå om du ville lista säg.... minst fem av de där 100 problemen du har? 
    Hittils har jag inte läst om ett enda. 

jag har listat jätte många, gå igenom mina gamla trådar
  • DeathByPickles
    poppa01 skrev 2018-05-18 22:31:21 följande:
    jag har listat jätte många, gå igenom mina gamla trådar
    Jag orkar inte gå igenom din historik. Prova hålla dig till dina gamla trådar istället för att gång på gång starta nya om samma problematik? 
    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • poppa01
    DeathByPickles skrev 2018-05-19 00:13:02 följande:
    Det förklarar inte varför du gång på gång skapar trådar på samma ämne. 

Hoppas du på olika svar i varje trådstart?

jepp

du ville iaf ha defekterna och där är dom
  • poppa01
    Katten47 skrev 2018-05-19 00:16:29 följande:
    Så då har du alltså aspberger/autism eftersom du hänger på sådana forum och har ältat samma inbillade saker i flera år. Ingen på bågot forum kan hjälpa dig, de enda som kan hjälpa dig är dom på psykiatrin.
    det är inte inbillade saker, det är fakta. jag är inte bortkommen, tex detta är familjeliv, ditt användarnamn är katten47....som du ser så har jag koll på läget. 

något, inte bågot....;)

nä de kan inte hjälpa mig, har ju haft många psykologer, de säger ju bara en massa trams. "nej du är inte"......sådär säger dom ju bara för att verka trevliga och för att det är deras jobb. objektivt sätt så är jag oerhört ful + konstig . beviset är ju att ingen vill ha med mig att göra trots att jag inte är gnällig när jag pratar med just dom....utan jag kör på som alla andra....skillnanden är att jag gått hela livet ensam och alltid blir nobbad...tror du det är en slump att alla i min familj säger att jag är så pass ful att jag inte ens borde gå ut ? varför säger random folk till mig attt jag är brutalt ful?
  • Katten47
    poppa01 skrev 2018-05-19 00:26:37 följande:

det är inte inbillade saker, det är fakta. jag är inte bortkommen, tex detta är familjeliv, ditt användarnamn är katten47....som du ser så har jag koll på läget. 

något, inte bågot....;)

nä de kan inte hjälpa mig, har ju haft många psykologer, de säger ju bara en massa trams. "nej du är inte"......sådär säger dom ju bara för att verka trevliga och för att det är deras jobb. objektivt sätt så är jag oerhört ful + konstig . beviset är ju att ingen vill ha med mig att göra trots att jag inte är gnällig när jag pratar med just dom....utan jag kör på som alla andra....skillnanden är att jag gått hela livet ensam och alltid blir nobbad...tror du det är en slump att alla i min familj säger att jag är så pass ful att jag inte ens borde gå ut ? varför säger random folk till mig attt jag är brutalt ful?

Du inbillar dig. Så enkelt är det.
  • DeathByPickles

Endera inbilar du dig eller också lyser din misogyni helt enkelt igenom fasaden. Jag tror personligen att det är det största problemet bland ensamma män som påstår att "Men jag gnäller ju inte på samma sätt i verkliga livet!". 

Generell livsåskådning och kvinnosyn Märks.

Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
Svar på tråden är oskuld ett hinder?