Hur rädda är kvinnor för män?
Löjligt att tro att kvinnor skulle vara rädda för män. Är väldigt ovanligt.
Visa gärna en källa på ditt påstående "Är väldigt ovanligt".
Löjligt att tro att kvinnor skulle vara rädda för män. Är väldigt ovanligt.
Så känner ju alla, vare sig man är man eller kvinna.
Jag har aldrig påstått att jag har tolkningsföreträde eller vilket modeord ni feminister använder i dagsläget. 
Varför ska jag komma med en källa? Har jag inte rätt att uttrycka en åsikt utan att behöva referera till en källa som ändå helt godtyckligt ska krossas av dig som om det vore något katten dragit in? 
Vad snackar du om?
Fast efter att ha läst denna tråd så känns det som att risken att möta en kvinna bärandes på kniv är större än det motsatta. Så jag tror män bör vara oroligare att möta våld från en kvinna än tvärtom, faktiskt.
Och med detta menar du?
Berätta gärna hur du kommer fram till att över 500 000 män i Sverige begår sexuella övergrepp, årligen. 
Dubbelt så många män än kvinnor blir misshandlade årligen. 70% av dessa är av för offret okända personer kontra 23% för kvinnor. Kvinnor är mer utsatta av bekanta/nära relationer. 
Så män är mer utsatta för våld i offentligheten än vad kvinnor är.
Det är mycket intressant att en stor del av de svarande i tråden är män, som i inlägg efter inlägg propagerar mot, förlöjligar och förminskar de känslor och upplevelser som de tillfrågade (kvinnorna) presenterar.
Inte ens i en fråga som är ställd till kvinnor och gäller kvinnors upplevelser är de villiga att lyssna. Det sorgligaste är att de själva inte förstår att de ÄR en del av problemet.
Vad tror du det beror på?
En del av problemet är man bara när man VILL vara en del av problemet. Vill man hitta på problem, och sen vara en del av dem, så varsågod, men dra inte in andra i era problem. 
:D
Som alla svar i denna tråd då menar du?