Anonym (konstant rädd) skrev 2018-05-17 13:20:46 följande:
Usch ja nätdejting är värst numera. Litar inte på någon, avstår ofta eftersom jag inte vågar ta hem nån snubbe eller gå hem till honom..för mycket risker med en helt främmande person man inte lärt känna i ett sammanhang. Skulle aldrig ge mitt (telefonnummer, avslöjar aldrig min adress eller jobb eller annat.
Det krävs så mycket planering att börja dejta nån ny som kvinna. Meddela människor var man är, känna in hans utstrålning, bedöma sannolikheter osv.
Har avvisat flera snubbar som visat på dåligt tålamod och aggressivitet eller otrevlighet på tidigt stadium vanligare än man skulle kunna tro. Det är ett stort varningstecken för mig. En som inte ens kan vara trevlig och inkännade i början kommer ju knappast att vara det sen. Likaså väldigt hemliga killar som inte vill prata om relationer eller sig själv så mycket, killar som inte är kommunikativa och sociala..Det ger bara osäkert intryck och inte förtroendeingivande alls.
Alla killar är ett hot. Är minst rädd för bögar faktiskt och feminina killar.
Men du tror inte att du ssjälv ger ett osäkert och inte förtroendeingivande intryck när du väljer att inte berätta så mycket om dig själv?
Nekar du att ge dom ditt nummer även om ni ska fortsätta träffas? Det tycker jag är svårt