SoSS15 skrev 2018-11-29 15:13:11 följande:
Hej igen!
Tog tag i saken och ringde till Kvinnokliniken och fick en tid i januari för att kolla upp om jag har exempelvis PCO... Läskigt :( Tråkigt med så lång väntetid också, men det är väl bara att acceptera läget och avvakta. :)
Men bra ändå att du fick komma

Då kan du ju förhoppningsvis bara utesluta det, så vet du att det är inget uppenbart fel som de kan hjälpa till med på en gång. Hade ju känts jobbigt att gå ett helt år och sen visar det sig att det hjälp med ex. En ägglossningsspruta skulle det vara så så finns det jättebra hjälp att få idag så klart att det skulle vara ett tufft besked men inget som är ett jättestort hinder. Hoppas verkligen att de inte hittat nåt och att niblir gravida innan du ens kommer dit
Här väntar vi på bim, på Onsdag, testade med ÄL-test denna gång så vet att vi prickade iaf, ville se så att kroppen hoppade igång direkt efter missfallet, min ägglossning blev bara förskjuten 4-5 dagar så det gjorde den ju. Så nu håller vi tummarna att vi tillhör den gruppen som blir gravida direkt igen, är rejält förkyld så de är de enda symptomen jag känner just nu haha