Inlägg från: MrMister82 |Visa alla inlägg
  • MrMister82

Kallas detta otrohet?

Otrohet kan ju hända den bäste om frestelsen är den rätta. Därför tänker jag att man har ett ansvar att även undvika högrisksituationer. Varför ens försätta sig i en situation där man måste motstå frestelsen?

Bättre att ha koll på sitt drickande, gå hem i tid, inte sitta och snacka med samma person av motsatt kön hela kvällen.

Supa sig redlös, lägga dig ensam med en annan kille. Ding ding ding. Varningsklockorna ljuder. Han trodde ju han hade en chans eftersom du var trygg nog att vilja vara ensam med honom.. Å det hade han ju, fast samvetet kicka in när det börja bli lite väl verkligt. Sällan tjejer är så tydliga att de hoppar på oss killar i sängen, så man får försöka se de mer subtila ledtrådarna. 

Så ja, det var otrohet. Sen kanske det inte var det allvarligaste. Fundera på vad du tyckt om en tjej smekt din mans bröst och sedan hans kön.

• MrMister82
    TriC skrev 2018-05-31 10:11:43 följande:
    Jag håller med i all förutom "otrohet kan hända den bäste...". Nej!, det stämmer inte. De flesta människor har en spärr som gör att de aldrig skulle vara otrogna oavsett frestelserna. Bara vissa människor saknar den spärren, och det är bara dessa som är/kan komma att vara, otrogna. 
    Önskar du hade rätt men både i forskningen och vad jag upplevt verkar det snarare vara tvärtom.
  • MrMister82

Är det övergrepp för han inte hade kontraktet påskrivet innan? Det är väl så det går till på fyllan. Övergrepp är om hon inte varit medveten, vaken eller om han fortsatt mot hennes vilja. Eller är det förbjudet att försöka förföra folk nu?

Hon har ju varit fullt medveten sen hon la sig, han la sig brevid, börja med att smeka och ta av henne bh:n osv. 

Först dagen efter med ågren hon känner ångest och skuld över vad som hänt eftersom han är så mycket äldre och har barn.  

• MrMister82

Hon undrar själv om hon gått över gränsen för otrohet eftersom hon uppenbarligen tyckte det var spännande och samtyckte tills han hade handen mellan benen på henne. Men ni tycker allvarligt han skulle frågat inför varje steg ändå? "E det ok om jag lägger mig här brevid dig... schysst.. å nu så.. tänkte jag hålla om dig en stund.. innan jag så där fylle osmidigt tar av dig bhn.. fortfarande med på noterna?" Flesta tjejer skulle tycka sån osäkerhet vore direkt avtändande.

Bara för dom är otrogna båda två betyder inte att det var ett övergrepp heller.

Svar på tråden Kallas detta otrohet?