Inlägg från: Anonym (Maja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Maja)

För smala armar!

Anonym (Nojig) skrev 2018-05-21 08:59:31 följande:
    Svårt nog att bedöma på en bild.. Men jag tycker det ser nästan ofriskt ut :(

Tjocka armar vill jag inte ha,men lite rundare, kvinnligare typ..
    Det går inte att avgöra på en sån där bild, där man inte ser helheten. Men ifall du är så kort som 158 cm låter det inte onaturligt att dina armar är lika smala som 10-åringens. Han kanske är rundare eller har mer utvecklad muskelmassa än du har. Är säker på att dina armar är proportionerliga till resten av din kropp, om du inte vet med dig själv att hela du är underviktig.
  • Anonym (Maja)
    Anonym (Nojig) skrev 2018-05-21 10:06:32 följande:
    Nej, underviktig är jag nog inte, med 53 kilo på 158 cm)) men sonen är också smal, därför känns det extrakonstigt att vi har lika tjocka armar..

Jag vet, i-lands problem.. Men..
    Nä, du låter ju väldigt normalviktig. Du kanske borde träna dina armmuskler om du tycker armarna känns spinkiga? Tror att det oftast är muskulatur som gör underarmarna "kurviga".
  • Anonym (Maja)
    Anonym (Nojig) skrev 2018-05-21 11:33:34 följande:
    Nä, vill ha mer underhudsfett! :))

Vill inte ha armar som Madonna..
    Aha, men då är det nog bara att vara nöjd med det du har. för det finns ingen garanti för att underhudsfettet lägger sig precis som du vill ha det, ifall du lägger på dig fett. Antagligen blir dina underarmar inte runda på det sätt du vill ha dem. Men mer muskler på armarna är inte detsamma som armar som Madonna. Mina är muskliga av naturligt arbete. Och kurviga. Har förvisso mer vikt på kroppen än du har, men har inte uppfattningen att det finns särskilt mycket fett på just underarmarna.
Svar på tråden För smala armar!